Chapter 25

När vi hade betalat vad det dags att dra. Vi bestämde oss för att vi skulle åka hem till Birdy som vi visste hade fest.


Jane's POV:

När vi kom fram till Birdys house så var det fult med folk överallt. Vi gick in och jag hälsade på några som jag kände igen. Jag visste att jag skulle börja på samma skola som några av dom så jag hälsade glatt på alla. Jag gick ut på dansgolvet med Matilda och vi dansade som alltid och hade lika kul som vi brukade ha. Jag pratade även med några killar som var riktigt trevliga och det visade sig att dom gick på syskon skolan till min. Alltså så var det samma skola men låg på olika stälen men bara killar i ena skolan och flickor i andra. Jag fick deras numer och vi bestämde att vi skulle ses nån gång. Sedan känner jag hur någång tar händerna för mina ögon jag vet klart att det är harry och när jag vänder mig om för att krama om honom så märker jag att det inte är Harry.
-George, vad gör du här?? sa jag glatt och kramade om honom.
-Frågan är vad du gör här? sa han och kramade mig tillbaka.
-Jag är här med killarna och mina kompisar från Sverige sa jag och då kom Matilda också in i bilden.
-jaha vad kul sa han och kollade på matilda.
-Hej jag är Matilda janes kompis från Sverige sa hon och sträckte fram sin hand.
-Hej jag är Liams kusin sa han och log. Matilda fick inte fram ett ord för hon fattade att det var George och hon visste ju allt som hade hänt, hon bara log och nickade. Då kom Leo också in i bilden.
-men tjeena Jane sa han och kramade om mig.
-Och detta är? sa han och log mot matilda.
-Jag är Janes kompis från sverige sa hon och hälsade ich log.
-Då är det ju sant att alla svenska är snygga sa han och log.
-Kom är ni turstiga? sa han och drog med oss. Jag vinkade med george också så gick vi 4 och tog nått att dricka.
När vi suttit där ett tag och alla hade kommit upp rätt mycket i varv så bestämde vi oss för att gå upp på dansgolvet igen. Vi dansade och skrattade och bara hade så sjukt himla kul. Det var så här det var att festa i Sverige och nu när det var lika kul här så behövde jag inte sakna det. Jag och Leo gick la oss i en stor soffa för han blev så trött och jag fick ont i huvudet. När vi låg där och skrattade åt hur fula alla var (vi var minst lika fula) så kommer Louis förbi med en vit uppblåst bar soffa på huvudet ??. Vi skrattade så mycket så jag nästan kissade på mig så jag sa att jag var tvungen att gå på toa.
-jag hänger med, sa Leo.
-haha jag kan gå själv sa jag och skrattade.
-nej det finns farliga pojkar som kan kidnappa dig sa han och skrattade åt han och drog upp han.
-okej pappa men du får inte följa med in.
-Nej det är lugnt jag kan vackta utanför sa han och vi gick mot toan.
När vi kom fram såg vi hur Miriam stod i ett hörn och grov hånglade.
-Det skulle kunna hända om inte jag följt med dig sa han när han fick syn på dom.
-Haha men dom är ju tillsammans ??
-JAHA!! då är det ju en helt annan fema.
Jag gick snabbt på toa och när jag kom tillbaka såg jag att Leo var borta. jag skrattade lått för mig själv och gick tillbaka. När jag var på väg kände jag hur nån drog i min arm det var George.
-Kom vi dansar sa han och drog ut mig på dans golvet vi dansade och skrattade sedan märkte Harry också var på dans golvet så jag drog mig bort mot honom.
-Hej älskling sa jag medans vi dansade.
-Där är du!! sa han och vi mötes i en kyss.
Harry's POV :

Jag hade inte sätt Jane på hela kvällen så jag blev väldigt glad när hon kom fram till mig.
-Du är så sjukt snygg sa jag när jag hade kysst henne.
-Och det skall komma från världens snyggaste kille?
-Japp det skall det. sa jag och log. Vi dansade och jag hade riktigt kul. Efter en stund orkade jag inte dansa mer så jag gick och satte mig och pratade men några tjejer jag hade gått i samma skola som. Dom sa att det inte var samma sak längre när inte jag var i skolan och skapade liv. Jag skrattade bara åt dom i med att vi alla var så fulle så lyssnade jag inte så mycket på vad dom sa så jag gick till Niall och Ida som satt och hånglade i en soffa. Jag slängde mig på dom så deras kyss blev avslutad.
-Får jag också vara med sa jag och log stort.
-ja självklart sa Ida och pussade mig på kinden. Jag såg att niall ine gillade så jag vill inte göra han ledsen.
-Niall vill du också ha en puss? sa jag och innan han svara så pussade jag han på munnen och skrattade så sjuk mycket efter och det gjorde Ida och lite Niall också.
-Ska ni med och dansa sa Ida sedan jag hänger med sa jag och reste mig upp.
-Jag skall bara på toa sa han och jag och Ida gick ut på dansgolvet igen.
Efter ett tag när niall var tillbaka igen så vände jag mig om och såg Jane står och dansar med någon. Jag kunde inte riktigt se vem det var imed att han var rätt lång bort och så stod han med ryggen imot. Man såg att hon förökte dra sig där ifrån men han höll fast. Så jag gick dit.
-Kom Jane sa jag och drog i henne.
-Nej hon skall vara med mig sa han och drog tillbaka och då såg jag att det var George.
-Men snälla inte du igen, låt henne vara?
-Nej jag skall ha henne nu sa han och drog i henne.
-Killar ta det lugnt jag bestämmer själv vart jag skall sa Jane och såg ganska arg ut.
-art skall du då? sa George och kollade på henne.
-Jag skall inte vara här i alla fal sa hon och började gå.
-Bra där sa George och gick fram och puttade mig.
-vad var det bra för jag och gick mot han och då slog han till mig det slutade med att vi började bråka. Vi skrek och slog varandra och sedan kände jag hur nått flög i mitt huvud och allt blev svart.
Louis POV:

Jag kunde inte riktigt fatta vad som hänt allt hade gått så snabbt det ända jag kommer ihåg var hur harry låg på golvet och blödde från huvudet och blå ljus blinckade att vi satt i e ambulans och ni sitter vi alla här.
På sjukhuset och vi vet inte ens om Harry kommer överleva.
Alla satt och var ledsna. jane satt jämte honom och släppte inte hans hand medans hon fälde en tår.
Jag satt ocg höll om Jane fr jag visste hur ledsen hon var. Restensatt på stolar och alla bara kollade.
Då kom en sjutskörtiska in i rummet. Hon gick fram till harry som bara låg där.
-Kommer han klara det? sa Niall som var jätte orolig som vi andra också var.
-Det vet vi inte en sa hon och suckade.
-Är det så alvarligt?? sa jag till svar på det.
-Jaa, han har fått en jätte smäll och har tappat för mycket blod.
Då hör man hur Jane börja gråta ännu mer, då kramade jag om henne och hon släppte Harry han och kramade om mig. jag viskade i hennes öra "Han kommer klara det han är stark den graben" Då kollade på mig och hon fick fram ett litet leende. Hon vände sig om igen och tog tag i Harrys hand. Jag gick till Matilda och satte mig i henne knä.
-Hur mycket är klockan sa jag när vi suttit där ett tag.
-2.00 sa hon och jag skrattade lite. Niall Liam Miriam och Matilda satt på golvet och spelade kort medans vi andra satt och halv sov förutom Jane hon satt bara hos harry.
-Ni kan åka hem on ni vill, jag kan stana här med Harry själv sa Jane när hon såg att vi alla var riktigt trötta.
-Nej vi lämnar inte är här sa jag och hon kollade på mig med en menade blick.
-Jag ser på dig att du är jätte trött och det är bättre att ni åker hem och kommer tillbaka imon sa hon och log.
-Okej då sa jag vi gjorde som Jane sa och vi kramade om henne och gick ner mot utgången. När kommit ner så slog det mig var vi skulle ta vägen.
-Vart skall vi sa jag och dom andra skrttade åt mig.
-iriam och jag skall häm till mig sa Liam.
-Och jag skall hem till Yasmine sa Zayn.
-Och Ida och jag går nog hem till mig sa Niall.
-Jahopp, då får vela du ta Harrys plats sa jag och la armen om Matilda.
-Det låter bra sa hon och sedan tog vi en taxi hem.
När vi kom hem var vi väldigt trötta, så vi bestämde oss för att gå och lägga oss. Vi gjorde oss iordning och Matilda fick låna en tröja av mig. Innan jag skulle lägga mig tog jag upp mobilen och gick in på twitter ock skrev " Hope you are okay Harry x"  Jag la ner mobilen och sedan gick jag fram till Matilda som låg på täcket med sin mobil. Jag la mig på henne och vi möttes i en kyss. Kyssen blev hetare och jag drog av henne tröjan.
Jag kollade på henne med en menad blick och hon bara nickade. Vi tog av oss hekt.
-Louis ?? sa matilda när vi låg där och kollade upp i taket anfådda
-jaa??
-jag älskar dig!!
-Jag älskar dig också och vi möttes i en perfekt kyss.
Jag var världens lyckaste just nu.
-Jag orkar inte duscha nu sa jag och hon skrattade.
-Inte jag heller, uppna fönster så duschar vi imon på morgen sa hon och jag gick upp och öppnade fönstret och jag kände hur kylan kom in och jag kröp i tätt intill henne.
-Godnatt älskling sa jag och pussade henne på pannen.
-Godnatt sa hon och vi båda somnade.
Niall's POV:

Vi kom hem till mig och vi båda var rätt trötta.
-Kan vi inte bara gosa ner oss med en mysig film? sa Ida när vi kom in till mig.
-Joo visst det känner jag ocksp för sa jag och tog tag i hennes hand.
Vi gick in till mig och gjorde oss iordning först. Jag satte på min en A&F mysdress och Ida fick låna min one piece. Vi jag och la oss med i soffan med täcken och vi satte på Harry Potter. Det tröjde kanske inte mer en en halv timme och sedan låg vi där i soffan.
Ida låg i min famn och jag låg lutan mot soffan och jag höll om henne och vi somnade och låg där hela natten.
Zayn's POV:

-Är du trött? Sa Yasmine när vi kom in till henne.
-Jaa jag är jätte trött och jätte ful sa jag och blinkade.
-Hahah jag med vi går och lägger oss sa hon och vi båda skrattade.
Vi gick upp och gjorde oss iordning och sedan la vi oss ner i Yasmines snäng och vi låg där och pratade ett långt tag.
-Hoppas allt är bra med Harry, sa Yasmine och suckade lite.
-Jaa, han klarar det han är en stark kille sa jag och kysste henne.
Jag släckte lampan och hon kröp tätt intill mig.
-godnatt sa hon och pussade mig på kinden.
-Godnatt älskling.

Liam's POV:

Jag drog in Miriam i lägenheten och vi möttes i en kyss. Jag stängde till dörren med foten och lyfte upp henne.
Jag bärde in henne till mitt sovrum och la henne på sängen. Vi kysstes ännu mer och det blev hetare, jag drog av hennes tröja och hon drog av min. Jag skulle precis knäppa upp hennes BH, men sedan kom jag på att jag inte inte visste om det var okej än. Jag kollade på henne,
-Är det okej?? sa jag och kollade på henne.
-Så klart det är sa hon och jag tog av hennes BH.
Vi tog av oss helt och jag kysstes mer..
-Miriam du är underbar sa jag när vi låg där helt slut och kollade upp i taket.
-Jag älskar dig sa hon och jag kysste henne igen.
-Duscha?? sa jag och hon kollade på mig.
-klockan är halv 4 vi måste sova..
-Ja men jag är sjukt varm??
-Okeej jag med. Jag tog tag i hennes han och vi gick in i duschen. Vi tvålade in varandra snabbt och sedan gick vi ur duschen. Vi gjorde oss iordning snabbt och sedan la vi oss ner i min säng.
-Tack älsling sa jag innan vi somnade.
-Donatt sa hon och jag släckte lampan.
Jane's POV :

Jag kunde inte sluta kolla på honom. Jag var så sjukt orolig. Jag visste ju inte riktigt heller vad det var som hade hänt med han i med att jag hade vänt mig om medans han fick slaget i huvudet. Jag var så sjukt orolig. Jag la mig gämte honom och jag släppte inte hans hand.
Jag låg där säker i 2 timmar och bara tänkte, hur skulle jag klara mig utan harry?? det skulle aldrig funka, hela världen skulle gå under då.
Jag märkte att jag var på väg att somna så jag satte mig upp och pussade han på pannan sedan viskade jag i hans öra även om jag visste att han kanske inte hörde "Jag älskar dig vad som en händer" sa jag och sedan kröp jag ner jämte honom och somnade.
Kapitel 25 !! :D
Ni gav mig 10 kommentarer och jag lovade ett lågt kapitel så här fick ni ett:))
eller jag hoppas att ni tycker det är långt iaf för det tycker jag!! Nu har jag en massa idéer som skall hända så forstätt kommentera för novellen är INGET utan era kommentarer. Och det skulle vara sjukt kul om skulle kommenterat lite längre kommentarer!! :)) Och juste vem är eran favorit av killarna hade varit kul att veta !!  Om ni ger mig 15 kommentarer så lovar jag att ni skall få ett riktigt riktigt långt kapitel, jag vet ju att ni han. Och destu mer kommentarer destu mer uppdatering, eller längre kappitel !!! :))

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy faan va spännande! aaaaah vill ha mer! :o

2011-12-05 @ 21:20:39
Postat av: johanna

åhh stackars harry..



min favorit är liam , haha jag blev helt till mig när du hade skrivit det senaste pov av liam , hahha jag vill vara miriam :D

2011-12-05 @ 21:33:41
URL: http://johannajensens.blogg.se/
Postat av: Miriam

Helt klart BÄSTA kapitlet hittills!!!! Asså den e så bra va!?

HIGH FIVE PÅ DEN DUU!!  haha



Min favorit är klart Liam!!! Haha

BÄST E DEN!! :Dx

2011-12-05 @ 21:57:24
Postat av: KA

Shit detta var helt sjukt och stört åh vilket bra kapitel!! VILL HA MER NU!!!



Åh jag vill lätt vara Miriam och vara tillsammans med världens bästa Liam!! ;) xx

2011-12-05 @ 22:01:42
Postat av: Julia

Omg så bra kapitel! Och det var värkligen långt! <3

Jag skulle lungt vilja vara Jane! För Harry e bara sååå himla söööööt!!! <3 och rolig.. :-D

2011-12-05 @ 22:11:42
URL: http://onenewstory.blogg.se/
Postat av: Daniella

Jättebra! :)

2011-12-05 @ 22:32:55
URL: http://onedirectionworld.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det här var det sjukaste Lollooo! Asså seriöst så asdfghjkl braa!!! Och min favorit är såklart mig själv HAHA nejmen jag måste väl säga min underbara pojkvän? ;)<3

2011-12-05 @ 23:14:35
Postat av: Anonym

As bra meer!! :)

2011-12-06 @ 05:52:21
Postat av: Anonym

Ööh vad vill ni? Zayn foävaa!!<3

2011-12-06 @ 07:43:07
Postat av: Daniella

sv; hej! inga problem, du kommer "spela" Bellas bästa vän och kommer ha ett förhållande med Zayn? om det är alright? ;) och till de andra, du gör precis som du vill, du behöver inte skriva in mig någonstans tihi, om du inte vill. för du ska inte känna dig tvungen. Nytt kapitel är uppe om någon halvtimme! :) <3

2011-12-08 @ 17:56:52
URL: http://onedirectionworld.blogg.se/
Postat av: Daniella

Underbart! då är jag gärna med!

du är en av huvudpersonerna, så du kommer vara en stor del av hela berättelsen, för du är bellas bästa vän och så, ni håller ihop! :) xx Stay tuned för snart kommer det ett kapitel!

2011-12-08 @ 20:08:19
URL: http://onedirectionworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0