Chapter 10

-Tack för maten älskling sa han och log.
-Tack själv du sa jag som svar.
Han tog min han och vi gick upp till hans rum.


Harry's POV:

Jag och Jane gick upp till mitt rum. Vi satte oss i min säng och jag sträckte  mig efter fjärkontrollen men när jag nästan fick tag på den tog Jane tag i min hand och frågande om vi bara kunde sitta her och bara vara.
Visst kunde vi det så jag satte mig jämte henne och tog min hand om henne. Det kändes bra att bara sitta där och känna hennes doft. Jag lutade mig över henne och vi möttes i en passonerad kyss. Tillslut låg jag på henne och hon under mig. Jag kollade rakt in i hennes fina blåa ögon och gjorde en blick och hon nickade bara. Jag tog tag i hennes tröja och drog av den sedan drog hon av min. Jag knäppte upp hennes bh och sedan tog vi av oss allt.

Sedan låg vi båda där helt utmattade på rygg och kollade upp i taket.
-Jane, jag älskar dig sa jag mellan andetagen och så la jag min hand på hennes mage.
- Jag älskar dig också sa hon och jag såg att hon log.
-Jag måste duscha sa jag och satte mig upp.
-Jag med du kan börja sa hon och tittade på mig.
-Vaddå börja?? Vi gör det tillsammans sa jag och blinckade med ena öget.
-Haha! You wich sa hon och skratta sitt fina skratt.
-Haha nej jag önskar inte, jag får min vilja igenom sa jag och tog tag i hennes hand och vi resta oss och jick mot badrumet.

Jane's POV:

När vi stod i duschen där tillsammans känndes allt perfekt jag va med den killen jag älskade mest av allt och nu visste jag verkligen att han var min och ingen annans!! Efter vi duschat klart fick jag en handuk och jag borstade snabbt igenom mitt och och så satte båda vi på oss varsin A&F myss overall. Jag gick snabbt på toa och sminkade mig pytte lite. Sedan när jag kom ut igen stod Harry där med öppna armar mot mig. Vi möttes i en kyss och sedan gick vi ner för att kolla på en film. Det var en skräckfilm och jag var riktigt rädd så jag satt tätt intill Harry och han satt och höll om mig. Vi båda somnade i soffan och vi sov där hela natten. I hans gosiga soffa låg jag och han invirade tillsammans hela natten.

Idag blev det ett jätte kort kapitel!!!
Men har inte haft tid idag så har skrivit ihop lite snabbt +att mina ideer har tagit stopp!!
Så kom gärna med tipps!!! Men vill ha 6kommentarer för ni skall på kapitel 11 och det skall bli långt det lovar jag er!! Men som sagt skriver så mycket jag kan!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Asssbra juu!!!

2011-11-13 @ 01:43:26
URL: http://mmatii.blogg.se/
Postat av: Anonym

braaaaaa

2011-11-13 @ 02:03:42
Postat av: Anonym

Sååååå braa!!

2011-11-13 @ 09:29:53
Postat av: Anonym

Grymm!

2011-11-13 @ 10:01:51
Postat av: M

Jätte jätte bra!!

2011-11-13 @ 10:44:07
Postat av: Anna

Skiiit bra!!!!!

xx

2011-11-13 @ 12:07:27
Postat av: Anonym

as bra meer!!

2011-11-13 @ 13:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0