Chapter 8

- Alltså du är en världigt fin tjej. Hon svarade inte hon rådna lite och log.
-Alltså jag gillar dig sa jag och log.
-Du är också en fin kille sa hon och kolla ner.
det kändes som hon menade det men hon döljde något.
Vi stälde oss upp jag hav henne en hejdå kram och sedan kollade jag henne rakt ib i hennes fina blåa ögon.
Jag lutade mig framåt och hon gjorde det också men inte mycker vi va kanske 5-6 cm ifrån varandra.

 


 



Harry´s POV:

Jag ropade på Louis att vi skulle hämta Jane på NamNam.  5minuter senare satt vi i bilen på väg till namnam.
Det låg en bit från där vi bode så vi fick åka i 20minuter när vi kom fram var jag ungifär 5minuter förtidigt så jag tänkte överaska henne och gå in till henne. Men precis innan jag skall öppna dörren kollar jag in igenom den stora fönserdörren och ser George och Jane.
Dom kysser inte varandra men han lutar sig fram. Jag vill inte se mer! Jag vände mig om snabbt och sprang mot bilen tårarna hade redan kommit jag blev så arg och ledsen så när jag kom fram till bilen sparka jag allt vad jag hade på den. Då drar Louis ner rutan.
-Hey Kompis akta bilden?!? Jag svara inte jag öppna baksätet och bara slängde mig in på magen och stor grät.
Louis gick ur bilen och öppnade dören och satte sig vid mitt huvud.
-Vad hände sa han och klappa mig på huvudet.
-Jag visste det!! skrek jag bara
-Visste vad?
-Att det skulle hända.
-Vad hände !?!
-Han kysste henne?!
-Vem kysste vem?! Jag satte mig upp och kollade på han och grät.
-George kysste Jane sa jag och grät bara mer o mer.
-Men va?! skojar du?? Nej det är inte sant?
-Jag såg ju?? Kan vi inte bara åka vill inte se henne mer!
Louis gick fram och satte sig och starta bilden jag satte mig upp och kolla in till NamNam, då ser jag hur Jane går ut och får syn på mig hon vinkar glatt men jag kollar bara på henne när vi kör förbi.

Jane´s POV:

George lutade sig fram och jag med men innan våra läppar möttes drog jag undan. Vad tänkte jag med?? Jag älskar Harry?? Det är han jag gillar, ingen annan en dag skall de bli vi och inte jag och George.

-Förlåt vad det ända jag fick fram. Han sucka bara.
-Jag gillar en annan så detta käns fel sa jag
-Tänkte la det sa han och suckade.
Jag krama han och gick ut fråm café då fick jag syn på Harry jag vinka glatt men han kolla bara på mig och åkte för bi. Efter 2minuter fick jag ett sms " Sa att du inte skulle göra nått dumt ju"
jag tänkte efter.. HERRE GUD tänkte jag han såg mig och George!! Men vi kysstes ju inte?? Jag svara direkt " Det va inte som det såg ut " fick svar direkt " Men jag såg er?!" Jag förstod att han hade sätt oss innan han tänkte kyssa mig det va han som öppnade dörren. När jag tänkte på vad jag gjort satte jag mig bara ner på knä och grät jag satt där på gatan i säker 10 minuter och bara grät grät och grät.
Sedan tog jag upp och ringde min bästa kompis hemma i sverige Ida, jag berättade allt för henne och inom 1timme så hade hon redan bokat ett flyg till henne och mina andra två bästa kompisar hemma i Sverige Matilda och Miriam. Dom skulle komma på tisdag och det var lördag, vi bestämde att dom skulle stana i 2 veckor. Och det skulle bara va vi 4 som det alltid va hemma i Sverige. Sedan la jag på och jag satte mig på en bänk och bara satt i säker en halv timme.
Sedan stanna en bild framför mig, och Harry kom ut. Man såg att han hade gråtit.
-Vi måste prata va det enda han fick ut.
-Jag vet sa jag och sucka. Han gick fram och gav mig en kram. Jag slängde mig i hans armar och bara grät han också. Vi stod där i kanske 2 minuter.
Sedan släpte jag taget och vi gick in och satte oss i bilen. Han satt där fram och jag där bak. När vi kom hem till Liam gick vi två upp i Liams tv rum. Dom andra stanade där ute.
Vi satt bara helt tysta ett tag sedan sa jag.
-Det va inte som det såg ut sa jag lite tyst. Han sa inget på kanske 1minut sedan fick han fram.
-Vad menar du?? sa han.
-Alltså.. fick jag bara fram innan han avbröt mig.
-Hur kul är det att se sin flickvän kyssa ens bästa kompis kusin sa han med gråt i rösten.
Flickvän?? Kusin?? vaa?? sa han flickvän?? va vi faktiskt tillsammans??
-Flickvän? sa jag lute tyst och kolla ner.
-Jaa??
-Jag trode inte vi var tillsammans..
-Vad menar du.. så du tror att jag skulle kysst, lånat ut kläder och sovit med en tjej jag inte vill kalla för flickvän?
Jag blev tyst och tänkte efter..
- Gud vad det enda jag fick ut. Jag satte ansiktet i händerna och börja gråta. Då känner jag hur Harry la sin arm om mig. " Jag älskar verkligen dig " viska han i mitt öra. Jag slängde mig i hans fam och vi bara låg på soffan tillsammans. Så sa jag.
-Jag kysste han aldrig.
-Vaa sa han och börja le lite.
-Neej.. och Min högsta dröm är att får kalla dig för min pojkvän så jag kunde nog inte förstå att det va på riktigt.
-Aww älskling sa han.
-Du vet att det är dig jag älskar och ingen annan så det va därför jag bakaundan.
-Jag älskar dig sa han och kollade på mig. Han böjde sig över mig och vi mötes i en perfekt kyss.

Niall´s POV:

Harry och Jane hade varit där uppe ett bra tag nu. Louis hade berättat allt för oss så vi visste. Men jag kunde inte förstå riktigt de va inte likt Jane att göta så. Även om vi inte var så jätte bra vänner en så va hon inte en sån typ.
Efter 10minuter kom Harry och Jane ner hand i han och båda log stort.
-AAAww skrek Louis och sprang fram till dom.
-Jag visste att ni skulle bli vänner igen sa han och krama dom.
Vi satte oss o pratade i flera timmar och efter sen stund sa Jane att hon va tvungen att gå hem.
-Men du kan sova hos mig inatt om du vill sa Harry.
-Kan nog inte idag sa hon och han sucka bara lite eroniskt
-Men imorgon sa hon och han sken upp som en sol.
Jane gav alla oss en kram och en kyss till harry också sedan gick hon ut och hon och harry stod där ute och pratade om nått en stund sedan kom han in igen.
-så berätta vad som hände sa Louis och satte sig i soffan som verkade jätte intreserad.
Harry berättade allt och ingen av oss var arga på Jane längra. Jag visste att jag hade rätt om henne tänkte jag för mig själv. Sedan kände jag hur min mage kurra..
-Nån mer en jag som är hungrig sa jag.
-Haha neej jag är vrål hungrug sa Zayn.
Vi gick in och lagade lite mat sedan satte vi oss i soffan med maten och kollade på en film. Alla vi blev så trötta så alla somnade i soffan hemma hos Liam utan jag. Jag kunde inte somna jag låg över Liam och orkade inte flytta mig för jag låg så sjönt jag kollade på Harry han såg verkligen lycklig ut igen. Sedan låg jag ock tänkte på massa och somnade tillslut.



Kapitel 8 !!
Hoppas ni gillar det!! Har somsagt massa i skolan svenska prov imon och så så skriver så mycker jag kan hela tiden!! Men fortsätt läs och kommentera behöver 8 kommentarer för att jag skall ge er kapitel 9.
Skriv vad ni tycker och tipsa gärna andra om min novell ha det så bra. xx !

Kommentarer
Postat av: Julia Ekedahl

Fortsätt skriv!!! :D

Kolla gärna min novell-blogg också! ;)

2011-11-10 @ 22:18:03
URL: http://onenewstory.blogg.se/
Postat av: Julia Ekedahl

Fortsätt skiva!!! :D

Kolla gärna in på min novell-blogg också! ;)

2011-11-10 @ 22:19:24
URL: http://onenewstory.blogg.se/
Postat av: pernilla

grym ju! haha följer din blogg & läser varje novell, du är verkligen as duktig :D

hoppas verkligen att 9an kommer snart.. spännande!

2011-11-10 @ 22:37:07
Postat av: Anna

Asgrym!!!!

xx

2011-11-10 @ 22:44:08
Postat av: Miriam

Bääästaa!! <3

2011-11-10 @ 22:50:28
Postat av: Anonym

Bääästt!

2011-11-11 @ 08:33:49
Postat av: Anonym

allvarligt, jag grät!

2011-11-16 @ 18:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0