Chapter 30

Det var en viktigt match så jag satte mig och kollade med pappa. Efter matchen gick jag upp och gjorde mig iordning för att lägga mig. Jag la mig sedan ner i sängen och tog upp min mobil. Jag loggade in på twitter och tweetrade " First day in new school, CHECK!! " Sedan smsade jag godnatt till Harry och la sedan ifrån mig mobilen och somnade nästa direkt.

Aglrtchcmaaveu2_large

Jane's POV :

Jag vaknade av att klockan ringde. Jag var riktigt trött idag men jag tvingade ändå upp mig själv. Jag tog på mig mina kläder och gick in i badrummet och gjorde iordning mig snabbt. Jag fattade inte varför jag var så trött? Men det var vela bara för att det var tidigt morgon. Jag gick ner snabbt och skynddade mig och äta. Sedan efter det så kollade jag på klockan och såg att bussen gick om 8minuter så jag fick riktigt brottom. Jag fick springa till bussen och jag hann den precis. När jag kom till skolan var Daniella redan där vi gick tillsammans till första lektionen som var No det var helt okej. Efter det var det dags för gympa. Vi spelade fotboll och jag älskade spela fotboll såå det var kul. Efter gympan var det dags för lunch. Jag och Daniella satte oss med några andra tjejor i klassen och vi satt och pratade om allt möjligt.
-Så jag hoppas du vet vilka One Direction är ?? sa Eve när vi satt och åt. Jag hade ju inte berättat för nån att jag var bästa kompis med killarna i One direction och tillsammans med Harry Styles.
-Jaa klart jag vet vilka dom är sa jag och log.
-Jag har hört att killarna har tjej sa Daniella.
-Jaa, jag med. Jag har sätt en bild på Harry och nån tjej men man vet ju aldrig sa Sofia.
Jag visst einte riktigt vad jag skulle säga så jag bara satt och log. Min mobil vibrerade och jag såg att det var Harry som ringde.
-Förlåt jag måste ta det sa jag och gick ifrån. Jag vill inte att alla skulle sitta och lyssna när jag satt och pratade med han för då kanske nån skulle misstänka något.
-Hallå?
-Hej älskling svarade han glatt.
-heej vad gör du ??
-Jag är på min gamla skola med mina kompisar själv??
-Haha jag är i skolan, men det är lunch så jag har tid.
-Va bra. Jag ville bara kolla med dig så allt var okej.
-Ja klart det är men måste gå till dom andra nu vi hörs ikväll. Puss.
-Ja det gr vi jag älskar dig.
Jag gick tillbaka till resten som så klart var jätte nyfikna på vem det var.
Harry's POV :

Nej jag hade slutat prata med Jane la jag på och satte mig med mina kompisar igen.
Det kändes ganska skönt igen att vara tillbaka i skolan. Ingen här tog mig som Harry Styles
från One Direction. Här var jag bara Harry Styles. Harrys Styles som hade bott här i hela sitt liv
och hade sina kompisar här och familj och släckt.
När skolan var slut så åkte vi till en park där jag alltid var förr. Vi spelade fotboll. Jag var i samma lag
som Eliot och Theo och vi spelade mot Victor, Erik och Simon. Vi hade riktigt kul. Sedankom en massa
Tjejer dig och kolla och så klart så drev vi alla och förökte spela så bra vi kunde men allt blev
bara kasos när vi gjorde det. Jag med min gippsade arm gick ju inte så där jätte bra. Jag ramlade på den kanske 4 gånget och det gjorde lika ont varje gång jag gjorde detm MEn vad skulle jag
göra åt saken?? Vi bara skrattade åt det. Efter vi spelat bestämde vi oss för att vi skulle
ut ikväll även om det bara var tisdag. För dom hade ledigt på onsdagen så vi passade på.
Jag åkte hem till mig och gjorde mig iordning för dom skulle hämta mig klockan 9 och kolckan var halv8.
Jag hoppade snabbt in i duschen och sedan tog jag på  mig mina kläder. Sedan ringde det på dörren. Det var Theo Simon och Eliot som kom.
-Hej killar sa jag och jick ut ifrån huset.
-Hejsan redo för parta??
-Jaa det är klart !! MEn var är dom andra??
-Dom är redan på väg.  Jag nickade och vi gick mot bussen. Som tur var kom bussen precis när vi kom så vi behövde inte vänta. Nr vi kom fram var jag inte längre den gamla vanliga Harry Styles.
Nu var jag Harry Styled från One Direction. Alla tjejer stod runt mig och pratade. Jag
lyssnade inte precis på vad dom sa men men stod där och log. Efter en stund så gick jag och killarna in.
Nu var det dags att festa på samma sätt som man gjorde förr !!

Kapitel 30 :))
Hoopas ni gillar det !!
Ni fick två delar idag men det var lite kortare.
men jag har bestämt mig att ni kommer korta kapitel. Men då
kanske det blir fler och och oftare kapitel :)
men hoppas ni gillade detta!! Släng en kommentar vad ni tycker!!'
Minst 8 kommentarer för ett nytt kapitel.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Wohhooo det var superbra som alltiid!!

2011-12-14 @ 22:48:28
Postat av: Anonym

as bra meer!!

2011-12-15 @ 13:24:59
Postat av: moa

mera, älskar't :)

2011-12-15 @ 21:40:06
Postat av: Miriam

Suuuuuperbra:D

2011-12-16 @ 14:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0