Chapter 32

Efter maten gick jag och Harry upp till mitt rum och jag satte på mig myskläder det gjorde Harry
också. Eller ja, han fick låna av mig. Vi satte oss i min säng och satte på en film. Efter ungifär halva
filmen låg vi båda och sov. Jag låg i Harrys knä och jag var världens lyckligaste.

Tumblr_luz7wvqkfe1qkflzuo1_500_large
Harry's POV :

Jag vaknade nästa morgon och såg att inte Jane låg jämte mig. Jag reste mig upp
såg en lapp som låg på hennes skriv bord. Jag gick fram och läste vad det stod.
" Godmorgon Älskling. Jag har åkt till skolan, men jag ville inte väcka dig när du
sov så sött. Jag slutar klockan 3 idag så om du inte är kvar ( som du troligen int
är ) så hörs vi när jag kommit hem. Ha en bra dag // din Jane " Jag log lätt för mig
själv när jag läste det. Jag satte på mig Janes förstora mysbyxor som låg på en stol
och gick ner i köket. När jag kom in där låg det ännu en lapp på det borden. Jag tog
upp den och läste den med. "Godmorgon Harry !! Vi alla hann att sticka innan du
vaknade. Men vi lät dig sova. Hoppas du tycker det var okej. Det finns frukost i kylen
och du kan ta vad du behöver. Om du lämnar huset under dagen kan du låsa huset med
nyken som är i nykelskåpet och lägg nykeln under dörrmattan sedan. // Susanne" Jag
log lite lätt för mig själv. Dom var så himla gulliga mot mig. Jag kände mig verkligen som
hemma här. Jag gick och öppnade kylskåpet för att hitta nått att äta. Jag var inte så jätte
hungirg så jag tog ett glas juice och en yoghurt. Jag gick ut och satte mig i tv rummet
och slog på TV:ne jag var riktigt sugen och kolla på disney channel så jag satte på det.
Och när jag såg villket program som spelades blev jag ännu gladare. Shake it up mitt
favorit program på disney channel. Jag och Louis brukar kolla på det på kvällarna i med
att Louis är så barnslig så får jag sitta med han och kolla på det varje kväll men jag skall
erkänna.. Jag tycker också det är kul.. Jag satt och kollade en rätt lång stund och sedan
bestämde jag mig för att göra mig iordning och sedan ringa Niall. Så när jag kom upp till
Janes rum så tog jag på mig mina kläder jg hade haft igår. Jag hade satt på mig dom precis
innan jag åkte till Jane så det funkade idag också. Jag tog upp min mobil och slog in Nialls nummer.
Det gick kanske tre, fyra tonder innan nån svarade.
- Hej det är Niall, svarade han glatt.
- Hej borosan skrek jag glatt.
- Åhh hej Harry !!
- Är du kommit hem från Irland än ??
- Japp kom hem igår kväll !!
- va bra lust att ses ??
- Japp, men jag vaknade precis.. Typiskt Niall att sova länge...
- Okej men jag kommer för bi dig nu, saknar dig !!
- Aa gör så saknar dig också.
Vi avslutade samtalet och jag gick ner och skrev en lapp som jag sedan la i köket. På lappen
skrev jag " Heej, ja jag vaknade rätt sent. Men jag drar mig nu. Tack så mycket för allt // Harry "
Sedan gick jag ut i hallen och satte på mig skorna, tog nyckeln från nyckelskåpet och gick ut och
låste dörren och la sedan nyckeln under dörrmattan.
Jane's POV :

Vi satt i matsalen och åt. Jag Daniella Georgie satt vid ett bord ganska centralt. Jag hade inte berättat
något om Harry eller att jag var bästa kompis med resten i One Direction. Men Daniella och Georgie
hade båda sagt att dom var stora fans och det var dom verkligen. Dom visste typ lika mycket om dom
som jag visste även om dom bara hade sätt dom på stan ett par gånger. Två bord bort satt frya
tjejer som gick i min klass som kallade sig själva för " 1Dfansen " Dom var bitchiga och trodde
sig nått så fruktansvärt mycket så det nästan blev jobbigt. Och det roligaste var att do knappt visste
vad dom hette. Eller jo dom sa Harry, Lovi, Irichen, Araben och den andre till Liam. Dom visste bara
vad Harry hette. Så det var faktiskt lite smått kul. Dom hade även en ledare, Cissi hon var den
mest jobbigaste personen jag träffat i hela mitt liv. Hon trodde sig så sjuk mycket. Och jag mins en
gång i klassrumet och hon kollade på mig och sa " Bara så du vet så dejtar jag HArry " jag bara
nickade. Jag visste ju hela saningen så det var rätt kul att höra när dom satt och snacka bull shit.
Jag Georige och Daniella satt och snackade om vad vi skulle göra i helgen. Vi bestämde att vi skulle
ha en shoppingdag på lördagen och avsluta med party på kvällen.
När vi satt där kom Cissi och hennes gäng fram till oss. Först sa dom inget dom bara kolla men sedan
fick Cissi ut en mening och sneglade argt på mig.
- Jasså ?? Jag har hört att du gillar One Direction sa hon men en frågande blick.
- Ja dom är bra, hurså ?? Svarade jag och log lite stelt tillbaka.
- Nej jag hittade dig på twitter och såg att du blev följd av dom alla fem.
- Japp det stämmer.    ÅHH nej ?!? Tänk om hon misstänkte nått, vad skulle jag säga?!?
- Coolt, men bara så du vet.. Harry är min sa hon och sedan vände dom på klacken och gick.  Fjjuu..
dom märkte inget. Daniella sneglade lite lätt på mig ??
- Och vad var det där bra fr ?? sa hon och skrattade
- Ingen aning dom är som dom är sa jag och vi alla började skratta.
Vi lämnade matsalen och skoldagen fortsatte. Èfter skolan så följde Daniella med mig hem. Jag var
lite nervös för jag hade bestämt mig för att jag skulle berätta för henne hur det låg till. När vi
gick upp så skakade jag nästan så nervös var jag. Vi satte oss på mig säng och då vibrerade min
telefon. Och Daniella tog tag iden.
- Daniella Nejj !! får jag den sa jag och sträckte mig efter den.
- Haha nej varför skulle du få den ?? Är det från din kille kanske ?? sa hon men en skratt retande
röst och läste sedan på telefonen.
- Nej Daniella neej !! Men innan hon han svara hade hon redan läst och blev helt tyst med jätte ögon
och satte sig snabbt upp och gav mig telefonen.
- Du måste tro p vad jag säger nu för annars kommer allt bli fel ... sa jag. Hon vände blicken mot mig

Hoppas ni gillar det !!
Tack för dom fina kommentarerna blir jätte glad :')
Ha det jätte bra och fortsätt så som ni gör nu !!
Inga kommentarer = inga kapitel
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

as bra meeer!!

2011-12-19 @ 22:29:22
Postat av: C

sjukt bra! meeeer snälla :)

2011-12-19 @ 23:08:08
Postat av: Miriam:)

Åååh va bra!!! Så himla spännande:D

2011-12-20 @ 15:07:41
Postat av: Matilda

Jättteebraaaaaaaa ♥

2011-12-20 @ 15:50:05
Postat av: itgottabeyou

MERA! SKRIV SKRIV ;)

2011-12-20 @ 18:07:47
URL: http://itgottabeyou.blogg.se/
Postat av: Daniella

SKITBRA!! gud vad spännande! <3

2011-12-20 @ 19:45:58
URL: http://onedirectionworld.blogg.se/
Postat av: Julia Ekedahl

men asså gud du kan jue inte sluta så därrr!!! :O

Vill ju veta vad som kommer händaaa!!!

2011-12-20 @ 21:09:00
URL: http://onenewstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0