Inga tipps = inget kapitel !!

Heej jag skulle verkligen behöva lite hjälp !!
Jag har tröttnat på att skriva !! Men jag vill fortsätta.
För att jag älskar att leva mig ut i fantasin, skriva och så vill jag ju inte
sluta för eran skulle heller. Men nu vill jag att ni skall hjälpa mig !!
Kan ni komma med massa förslag om vad som skall hända???
För om jag inte får några förslag så skriver inte jag. Och jag är seriös.
Det står STOPP i mitt huvud just nu..
Så utan massa kommentarer och idéer så aa då får ni inga kapitel för
jag vet inte vad jag skall skriva !!
SÅ UPP TILL ER NU !!
Vad vill ni skall hända i min novell ??
471980560_large

Kommentarer
Postat av: Daniella

Typ nått bråk mellan Jane och Harry, eller någon konflikt eller.... eller att några av jaes kompisar får reda på att jane e tlsm med Harry och dom blir avundsjuka och vill förstöra eller nått. haha jag vet inte!:D xxxx

2011-12-16 @ 21:14:13
URL: http://onedirectionworld.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det börjar gå massa rykten om att harry är tillsammans med någon annan, jane blir arg , förbannad osv och dumpar honom. Hon blir tillsammans med någon som visar sig ha en koppling till harry , typ släkting / vän. Harry blir väldigt sårad och de blir en "fight" om jane

2011-12-17 @ 17:59:13
Postat av: Anonym

neej vadå att harry blir ihop me nånn, gör så att zayn blir ihop me nån snygg tjej och att han e me i novellen

2011-12-17 @ 20:05:52
Postat av: gottabeyou

ett tips är att Janes klasskompisar får reda på att dom dejtar o dom ger typ infomartion om jane o allt. eller att jane typ råkar ut för ngn olycka,

2011-12-18 @ 18:17:59
URL: http://itgottabeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0