Chapter 24

När vi kom hem gick vi upp med alla kassar som var fyllda med skor, kläder, smycken och iphone skal. Jag satte mig med min data jag tagit med medans matilda och Jane började att duscha och Ida gick iväg för att ringa sina föräldrar. Jag loggade in på facebook och kollade mina händelser jag hade fått ganska mycket imed att jag inte varit inne på ett tag. Efter gick jag in på twitter och såg att jag hade fått en massa saker där med och 30 nya followers. Jag såg att liam precise hade taggat mig i ett inlägg och i det stod det " I gonne miss you @miiriiam1D and P.S I LOVE YOU "  jag log för mig själv och sedan RT jag det.




Liam's POV:

Jag skrev "I gonne miss you @miiriiam1D and P.S I LOVE YOU" och sedan la jagner mobilen för att hoppa in i duschen. Jag satte på radion på hög volym och dom spelade heart skips a beat - olly murs jag sjung tyst med medans jag duschade. Efter jag duschat gick jag in i min garderob för att hitta nått att ha på mig. Jag tog fram chinos och en rutig shorta till det. Efter gick jag in i badrummet och fixade mitt hår även om det inte var så mycket att fixa. När jag var klar kollade jag på klockan, 19.00 så jag la mig ner i soffan och slog på tv:n jag tog även upp min telefon och skickade ett sms till Miriam "Vill du sova hos mig inatt, xx" det var ju typ sista natten dom var här kändes det som så villa vara ensam med henne för en gångs skulle sedan skickade jag ett sms till Niall också "Är du klar kom över då" nej jag skickat iväg det vibrerade min telefon miriam hade svarat. "Ja visst det blir mysigt" Jag log för mig själv och sedan knackade det på dörren.
-Kom in!! ropade jag i från tv rumet.
-Är du så lat så du inte ens orkar öppna dörren? sa Niall när han kom ut i från hallen.
- Jag la mig så skön sa jag till försvar.
-Lat stavas dittnamn. men kom nu, taxin väntar.
Jag reste mig upp stängde av tv:n och sedan låste jag dörren och vi gick ner till taxin där Harry Zayn och Louis väntade.
-Så är ni redo för att part nu då? sa Louis när vi stte oss i bilen.
-Jaaa, verkligen det var ett tag sedan nu sa Harry.
-Ja men bara du inte åker fast nu sa jag och knuffa till Harry.
-Ecchh.. det var bara den gången sa han och fixade till sitt hår.
När vi stanade utan för janes hus så kom alla ut genom dörren Yasmine var också med.
-Hej killar sa dom när dom hoppade in i bilen.
-hej sa vi alla i mun på varandra.
-Vad fina ni är sa Louis och la armen runt Matilda.
-Tack sa Matilda och kysste Louis.
Miriam POV :

Vi stanade utan för en mysig restaurang som killarna hade beställt bord på. När
vi kom i var det nästan fullsatt. Vi beställde in massa godmat och hade trevligt.
-Så när kommer ni hit igen? sa niall när vi nästan hade ätit upp.
-Vi vet inte, vi kanske kommer över på jullovet sa Jag och han nickade.
-Juste, vad gör alla på nyår?? sa Jane och yasmine i mun på varandra.
-Tänker du på samma som mig sa Jane och Yasmine nicka.
-Vi skall nog inte göra nått spreciellt tror jag sa Harry och kollade på killarna som nickade instämande.
-Inte vi heller sa matilda.
-Va bra för det är en stor fest hemma hos Caroline Flack på nyår och om ni inte har nått imot det så ja, vill ni hänga med? sa Jane och kollad på oss alla.
-Jaa gud va kul! utbrast vi alla förutom Harry. Han suckade bara.
-Måste vi? sa han och kollade som en litet barn på Jane.
-Men du behöver ju inte umgås med henne? sa Jan eoch kollade på han.
Harry och Caroline hade dejtat för men det var så myckert ryckten om att han hade gjort henne gravid och allt var det var så Harry och Caroline hade börjat bråka och sedan des hade dom inte snackat med varandra.
-Aja okeej då. Vad gör man inte för er sa han och log lite stelt.
-Vad bra men vi betämmder det då, så bor ni hos mig också så Jane och jag och tjejerna nickade instämande.
När vi hade betalat vad det dags att dra. Vi bestämde oss för att vi skulle åka hem till Birdy som vi visste hade fest.

Kapitel 24.
Förlåt för JÄTTE dålig uppdatering...
Lovar att den skall li bättre men har haft så mycket att göra så
har helt enkelt inte hunnit. Men skall försöka mer!!
Men skall ni föröka kommentera minsr 10 kommentarer?!?
Då LOVAR jag att ni skall få ett JÄTTE lång kapitel !! :)
Hoppas ni gillar detta ändå !:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen asså de var snåålt...

2011-12-04 @ 13:53:56
Postat av: Miriam

High five på den duu!!!

Sjukt bra! :D

2011-12-04 @ 15:50:17
Postat av: Julia

Super bra! :)

2011-12-04 @ 17:03:33
URL: http://mydirectioninfection.blogg.se/
Postat av: Julia

Super bra!

2011-12-04 @ 17:36:30
URL: http://onenewstory.blogg.se/
Postat av: Julia

Super bra!

2011-12-04 @ 17:36:58
URL: http://onenewstory.blogg.se/
Postat av: Sofia

längtar till nästa kapitel!!! :)



asbra xD

2011-12-04 @ 19:52:15
URL: http://onedirectionnovelller.blogg.se/
Postat av: Matilda

Älskar deee :)))))))))

2011-12-04 @ 20:33:01
URL: http://mmatii.blogg.se/
Postat av: johanna

jätte bra :):):)

2011-12-04 @ 21:36:09
URL: http://johannajensens.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeer!!

2011-12-04 @ 21:51:42
Postat av: Anonym

meeer!!

2011-12-04 @ 22:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0