Chapter 31

Nu var jag Harry Styled från One Direction. Alla tjejer stod runt mig och pratade. Jag
lyssnade inte precis på vad dom sa men men stod där och log. Efter en stund så gick jag och killarna in.
Nu var det dags att festa på samma sätt som man gjorde förr !!

6507204507_8396b7605a_b_large

Harry's POV :

- Harry hej !!
Jag vände mig om för att kolla vem det var och till min förväntning blev jag riktigt
chockad när jag såg vem det var.
- Felicity ?!?! Hej vad gör du här sa jag och kramade om henne.
- Haha, inte för så men jag bor fortfarande kvar sa hon och blinkade med ena ögat.
- hehe det visste jag med ljög jag. Eller klar visste jag att hon bodde kvar men vi
hade inte pratat på kanske 1 år så det kändes lite konstigt.
Vi stod och pratade ett tag och sedan gick hon vidare medans jag själv gick ut på
dansgolvet med Theo. Det var riktigt sjönt att vara tillbaka igen. Men jag saknade
Jane. Jag gick ut för att ringa henne men när jag såg att kolckan var halv2 så kom
jag på att hon hade skola imon så jag skickade bara ett sms till henne " Godnatt
Älsklin " Jag la ner telefonen och gick tillbaka in igen. Jag tror vi höll på till klockan
halv 4 eller något. Jag hade i alla fall sjukt kul och jag kände mig som en vanlig pojke
igen.
Jag vaknade nästa morgon av att min telefon vibrerade. Jag kollade på klockan halv2..
Jag kanske inte kunde kalla det för morgon längre. Jag läste smset fårn Jane "Haha,
godmorgon älskling !! Sen kväll eller ?? Du sover säkert nu men jag slutar halv 5 idag
är du hemma då eller ?? Puss" Jag svarade direkt " Nu är jag vaken. Jaa det blev sent...
Jag tror inte jag är hemma då men jag är hemma runt 6 halv 7 puss" Jag drog mig upp
ur sängen och ner till köker där mamma hade gjort frukost åt mig. Jag åt snabbt och
gick sedan upp till mitt rum och gjorde mig iordning för att jag skulle på nått släckt kalas.
Jag satte på mig en rutig shorta och ett par chinos och sedan ner till där alla väntade på
mig. Vi satte oss och åkte iväg mot släcktkalaset som skulle vara hos mina kusiner.
Jane's POV:

Det var en riktigt seg dag i skolan idag. När jag kom hem hade mamma redan kommit hem
och jag gick upp och börjda med mina läckor direkt. Jag hade massa läxor men jag började
med min franska läxa. När jag suttit med den i kanske 15 minuter ringde min telefon. Jag
kollade och det stod " Harry Styles " jag tog upp den och svarade direkt.
- Heej Harry !!
- Heej älskling !!
- Är du hemma nu ??
- Japp, har du lest att komma över eller kan jag komma till dig ??
- Jag har massa att plugga så kan du komma över till mig kanske ??
- Okej det blir super kommer snart puss älskar dig !!
- Jag älskar dig med. Vi av slutade smtalet och jag började på min andra läxa jag hade tills imorgon
som var matte. Jag var rätt duktig i det så det gick fort för mig att göra den. Precis när jag blev klar
så knackade det på dörren.
- Jaa ?? kom in ropade jag. Dörren öppnades och in kom en Harry med ett jätte leende.
- Har du saknat mig sa han med ett jätte leende och öppnade vämnen. Jag sprang fram till han
och slängde mig i hans famn.
- Jaa !! Om jag har !! sa jag och vi möttes i en perfekt kyss. Vi la oss ner i min säng och han
berättade om hur det hade varit där hemma. Det lät som om han hade haft väldigt kul så jag var
glad för hans skull. Även om jag helst ville ha han hemma hos mig.
- Maten är klar !! ropade mamma från undevåningen.
- Vi kommer !! ropade jag tillbaka.
- Vill du äta här ?? sa jag och Harry nicka.
- Ja om jag får. Vi reste os upp och Harry tog tag i min hand och vi gick ner till mamma och pappa
som satt och redan hade börjat äta. Vi åt och pratade och hade det trevligt.
Efter maten gick jag och Harry upp till mitt rum och jag satte på mig myskläder det gjorde Harry
också. Eller ja, han fick låna av mig. Vi satte oss i min säng och satte på en film. Efter ungifär halva
filmen låg vi båda och sov. Jag låg i Harrys knä och jag var världens lyckligaste.

Skuld känslor !!!
Åhh känner mig så dum nu när ni fick VÄRLDENS kortaste kapitel..
FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT !!!
Men jag har inte haft några idéer och inte haft lust eller hunnit skriva.
Nu när julen närmar sig så är det massa träningar i med att jag håller på med en vinter sport
och julklappar skall fixas och nu r det ju bara några få dagar kvar i skolan !!
Men lovar att det skall bli bättre !!!

OCH TILL ER OSM KOM MED IDÉER TILL NOVELLEN !!!
Tack så sjukt mycket !! Nu har jag fått massa idéer och det verkar som att ni alla
vill att det ungifär skall hända samma sak. Så aa jag har en idée på vad som skall
hända !!

Hoppas ni inte blir allt för arga med detta korta inlägget!! Skall bli bättre lovar !!
Hoppas ni gillar det iaf :) Tog mig faktiskt 4dagar att skriva .. HAHA!!
Då förstår ni hur jobbitg jag tyckte det var !!
Men kommentera vad ni tycker !! Som sagt inga kommentarer = inget kapitel !!
xoxo

Kommentarer
Postat av: C

skitbra!

2011-12-18 @ 23:42:59
Postat av: Miriam

Superbra som alltid!! :):):):)

2011-12-19 @ 07:58:50
Postat av: pernilla !

jätte bra verkligen!!

2011-12-19 @ 14:36:06
Postat av: One Direction diary

Skitgrymt! Har läst den här novellen sen kapitel 5 och jag älskar den! Jag och min kompis har precis startat en egen novell blogg, vad tycks om ett länkbyte? :) Kram!

2011-12-19 @ 16:00:13
URL: http://onedirectiondiary.blogg.se/
Postat av: Daniella

Känn inga skuldkänslor, alla vi lider med julstress! ta den tid du behöver! det var jättebra! :D xxx

2011-12-19 @ 19:21:58
URL: http://onedirectionworld.blogg.se/
Postat av: Linn

sv: Aa jag tycker oxå det är väldigt mycket om speciellt Harry. Men han är ju underbar oxå :P

Vi har valt Liam redan, sedan får vi se vad alla kommenterar :)

Haha vad kul att du har den som app! Har du btw några tips till oss nybörjare? Har aldrig skrivit en novell förut så vill gärna veta vad vi behöver tänka på :P kram på dig!

2011-12-19 @ 19:25:41
URL: http://onedirectiondiary.blogg.se/
Postat av: Sandra - Niallstory.blogg.se

jäääätte bra novell! :DDDDD kram~xXx

2011-12-19 @ 20:11:16
URL: http://niallstory.blogg.se/
Postat av: Linn

sv: Tack för tipsen :D Juste, skulle du vilja vara intresserad av länkbyte? kram!

2011-12-19 @ 20:14:00
URL: http://onedirectiondiary.blogg.se/
Postat av: One Direction diary

sv: Ja, annars kan vi köra länkbytet imorgon? :) Kram, x

2011-12-19 @ 21:49:53
URL: http://onedirectiondiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0