Chapter 4

"Jag och Jane kommer till studion nu var är ni?" Skicka jag till Liam efter bara några få minuter fick jag till baka "Bra! Vi har varit här en stund nu men Niall blev hungrig så Louis och han åkte och köpte pizza, men dom kommer snart" Jag skratta lite lätt för mig själv och la ner mobilen. Vi tog en taxi och åkte mot studion.



15minuter senare gick vi ur taxin jag betalde snabbt och gick fram till Jane. Jag la min arm runt henne och sedan frågade jag om vi skulle gå mot studion. Hon nickade bara.
Hon la sin arm runt min midja så att vi gick och höll om varandra. Jag fick en konstig känsla när hon la sin arm runt mig men det vara bara posetift.
Innan vi gick in i studion så stanade vi upp och bara kollade på varandra. Jag kollade henne djupt in i hennes blåa ögon, dom var så finna så jag kunde stå här i flera år och bara kolla på henne.
Jag böjde mig lite lätt fram och hon med och precis innan vi skall mötas med våra läpper.

-Harry står du är och grov hånglar utan att fråga mig?!? Hörde jag Louis ropa några meter bort. Jag vände mig snabbt om mot dom och det gjorde Jane också.
-Hehe.. Knakse de sa jag och blinkade med ena ögat. Jag såg hur generad Jane blev.
-Haha ni är goa ni sa Louis och kom fram och putta lite lätt på min axel.
-KOM vi går in jag är så hungrig!! sa Niall lite argt.
-Hur kan du redan va hungrig? du åt ju en klubba i bilen?!? Sa Louis lite förvånat.
-Jaa... men men jag är hungrig sa Niall glatt.

Jag vände mig om och böjde mig fram och viska i Janes öra:
-Vi avslutar detta senaresa. jag och tog tag i hennes hand och gick in i studion.

Jane´s POV :

Ingen fattar hur glad jag är nu ingen?!?
Först frågade HARRY STYLES om vi skulle träffas
sen bjöd han med mig till studion sen la han sin arm över min
sen kysste han mig nästan?!? jag menar det är ändå Harry Styles alla tjejers
dröm kille och nu går vi här hand i hand!! Fatta om jag är glad eller inte.

När vi kom in i studion satt Liam och Zayn där redan.
-Heej grabbar sa Liam och gick fram och gav alla en kram
-Jane då?? Sa Harry lite fundersamt.
-Ojj glömde dig,hehe..HEEEEJ JANE sa Liam. Och jag fick en jätte kram av han.
Jag bara skrattade åt han.
Sedan kom Zayn också fram och gav alla en kram.

10minuter senare hörman Niall ropa. Kommer ni snart eller?? Pizzan blir kal. Men jag kan ta det om
ni inte vill ha.
Hahahaha
-Vi kommer sa Louis och spran in i köket i studion.


Niall hade dukat upp så fint men det fanns nästan ingen pizza kvar.
-Men Niall !! Var är all pizza?!? Sa Louis oroligt.
-Men..han Niall säga innan louis avbröt han.
-Inga men vi vill ha en förklaring!!sa louis lite argt
-Jag va så hungrig sa niall och suckade.

Jag kunde inget mer en att skratta och inte efter att jag hade brutit ut i skratt så låg alla där
och skrattade. Efter vi hade ätit skrattat och haft kul va det dags för killarna att jobba lite också
så Herry pussade mig lite lätt på munnen och sa
-Du kan göra lite vad du vill så länge vi är klara ungifär om en halv timme sa han med sitt fina leende
och jag bara nickade. Jag satta mig i en stor gosig soffa och tog upp min mobil. Jag gick in på twitter och skrev
"I´m a happy girl". Sedan såg jag att några hade skrivit till mig så jag kollade snabbt det också. Efter kollade jag kompisars bloggar där hemme i sverige och några av dom hade nämt mig i deras inlägg att dom saknade mig. Jag gav en kommentar på några av dom och sedan när jag skulle gå in på facebook kom harry och slängde sig över mig, han kollade ner på mig och böjde sig fram mot mig. Våra läppar mötes i en perfekt kyss, kyssen avslutades och harry drog sig till baka och kollade på mig och log sitt fina leende och sa:
-Du vet att du är väldigt fin.
-Näe men du är grym på att kyssas sa jag och blinka med ena ögat.
Han skratta lite lätt och kolla ner.
-Då får du vela övertyga mig om att du är bättre sa han och lutade sig mot mig.
Vår läpper möttes igen, och efter kyssen var avslutdad så viskade han i mitt öra "Jag älskar dig"
och reste sig upp.

Precis där efter kom restan av killarna in och frågade om vi skulle gå och hyra film och sedan köpa godis och lite så. Jag och Harry tyckte det lät som en bra idee. Så harry ställde sig upp och tog tag i min hand.


Harry´s POV :

Jag och Jane gock och höll varandra i handen när vi gick mot bilen.
Vi hoppade in i baksätet jag satte mig i mitten mellan niall och Jane. Louis där fram och liam och zayn där bak.
Bill våran livvakt körde oss till ett ställe där vi skulle kunna hyra en film. Vi gick in och hyrde 2 filmer en skräck och en kommendi och en massa godis. Sedan skjutsade Bill hem oss till mig. Vi sa hejdå och lite så sedan gick vi in.
Vi gick och satte på ena filmen och slog oss ner i soffan medan Louis va och hämtade allt godis vi hade köpt.
jag satte på filmen och satte mig jämte Jane och Zayn.
jag la min arm över henne och hon la sitt huvud på min axel, jag pussade henne lätt på pannan och sedan så kollade vi på filmen.
När filmen var slut va jag den enda som fortfarande va vaken. Alla andra låg och sov i olika konstoga stälningar.
Jag skratta lite tyst för mig själv men tillräkligt högt för att väcka jane.

-Ojj förlåt sa jag. Hon logz sitt söta leende bara.
-Det är lugnt sa hon och pussade mig.
-Vad är kolckan frågade hon lite snabbt. Jag kollade på mobilen och såg att den va 20 över 12.
20 över 12 sa jag och kollade på henne.
-Shiit jag måste nog hem...sa hon och suckade.
-men de spöregnar ju??..
-jaaa..
-Du kan sova här om du vill sa jag och log.
-Visst, jag ska bara smsa mamma sa hon och tog upp sin mobil.
-Jaa!! Det funkade skrek hon till. Och Niall ryckte till.
-Har jag missat nått sa han och gnugga sig i ögonen.
-Jaa.. Jane skall sova här sa jag och blinckade med ena ögat.
-Mysigt tar det som att hon tar min plats i din säng nu då..sa Niall och sucka.
-Haha jaa sa jag och log mot Jane och hon log till baka.
-Jag är jätte trött sa Jane.
-Jag men ska vi lägga oss sa jag till Jane.
-Visst sa hon och log.

Vi gick upp för trappan in i mitt sov rum och hon satte sig på mig säng.
-Men jag har ju inga saker här. sa jane l
- Sov nacken sa jag och log.
- You wish sa hon och blinkade.
- haha nä men du kan få låna en stor tröja ?? sa jag och tog fram en tröja med ett tryck på
och slängde på henne.
Vi gick in i badrummet och bostade tänderna jag gav henne en nytandboste och efter båda hade bytt om eller a jag hade tagit av mig till kalsonger la vi oss i min säg. Vi knöt ihop våra händer och vi bara låg och kollade på varandra. Det blev ingen pinsam tysnad eller så det var perfekt. Efter ett tag sa hon att vi nog skulle sova jag nickade och sa:
-Jag älskar dig jane.
-Och jag älskar dig Harry sa hon.
Jag böjde mig fram och vi mötest i en perfekt kyss som vi alltid gjorde, sedan släckte jag lampan och la min arm om henne. Jag va värkligen världens lyckligase just nu.


Såå kapitel 4 :) Hoppas ni gillar de!
har suttit med det ett tag. Säg vad ni tycker tycker jag
Kraaam.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Heej saknar dej bästiiisss!!! Kan inte gästblogga så mycket för mitt internet cpar jätte mycket?! Kan knappt blogga på min egna blogg :( men ska försöka! Pusspuss hoppas du har d bra <3

2011-11-04 @ 23:15:53
URL: http://mmatii.blogg.se/
Postat av: Miiiriam:)

Har läst den flera gånger nu, den är så himla bra!! Längtar till 5:an nuu!! :) <3

2011-11-04 @ 23:38:02
Postat av: julia porsefeldt

sjukt grymma, skulle du inte kunna beskriva lite hur personerna ser ut me i detalj, fast jag har bara läst 1-5 så du kanske har beskrivit dom i dom andra, men om inte skulle det vara kul.. :)

2011-11-14 @ 21:39:44
Postat av: lisa

Asså novellen är bra. Men de säger jag älskar dig efter de har känt varandra några timmar.. Lite överdrivet och novellen blir inte lika intressant.

2011-11-15 @ 23:09:39
Postat av: aagnes

Håller med hon över mig, hehe, novellen känns inte lika verklig då. För ingen kan älska nån efter bara nån dag.. Men annars så är novellen jätte bra, har inte hunnit läsa så långt än, men ska fortsätta och läsa och hoppas den blir bättre och mer verklig:)

Kram!

2012-01-06 @ 01:06:29
URL: http://anderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0