Chapter 5

-Jag älskar dig Jane.
-Och jag älskar dig Harry sa hon.
Jag böjde mig fram och vi mötest i en perfekt kyss som vi alltid gjorde, sedan släckte jag lampan och la min arm om henne. Jag va värkligen världens lyckligase just nu.



Jag vaknade av att solen lös in i mina ögon som en förbaskade solen alltid gjorde och väckte mig.
Jag kollade mig runt och tänkte snabbt drummer jag eller är det sant att jag kysste Harry Style igår?
Jag vände mig om och  där låg han söt som vanligt och sov. Då förstod jag värkligen att det inte var en dröm. Allt var på riktigt och jag låg i samma säng som min dröm kille.
Harry ryckte till och öppnade ögonen.
-Godmorgon älskling sa han med sin sexiga röst som jag bara hade hört på youtube.
-Godmorgon sa jag och log stort.
Han lutade sig fram och vi mötes i en kyss. Efter gick jag på toa och gjorde mig i ordning och Harry låg kvar och drog sig. Och precis innan jag skall ta av mig min tröja hör jag hur nån rycker i hand taget. Jag hoppa till lite lätt.
-Harry??
-Ojj förlåt om jag stör sa han och gick in.
-Neej då skulle precis byta om.
-Då kom jag ju precis i tid sa han och gick mot mig. Han lufte upp mig och sprang ner för trappan.

-HARRY!!??!! Vart ska vi?? ropade jag lite förvånat.
-Tänkte att du ville ta ett bad sa han och sprang ut mot poolen på baksidan.
-Harry neeej , det är kalt!! va det ända jag han säga innan både jag och han va i det iskalla vattnet.
-Smart nu har jag ju inget att ha på mig..sa jag och kollade lite surt på mig.
-Ojj.. så långt tänkte jag inte precis sa han lite blygt.
-Haha smart.
-Du kan få låna nått av mig sa han och log.
-aa..jo tack det lär jag nog få göra sa jag.

Vi gick upp frånpoolen och Harry ropade att på Niall att han skulle hämta 2 handukar.
Niall kom springandes på 2handukar och såg lite förvånad ut.
-Vad har ni gjort fråga han med ett skratt i rösten.
-Tyckte att Jane behöve svalka avsig lite sa harry och blinka.
-Joo och nu så fryser jag istället sa jag och skratta.
-Men du va ju så het .
-Va jag det..
-haha du är fortfarande lika hetsa han och virade in mig i min handuk.


Harry's POV :

Vi gick upp och jag tog fram något till Jane hon fick ett par förstora jack wills mysbyxor och en t-shirt.
Efter gick vi ner och åt alla killarna satt redan där och åt och jag och Jane satte oss ner för äta vi med.

-Vad skall vi göra idag då? Sa Louis med munnen full med mat.
-Vi skall till studion kl 1 sa liam och kollade på klockan. Och kolackan va 12.
-Men jag måste endå fixa några saker idag sa Jane och jag kollade på henne med en fundersam blick.
-Min mamma fyller år om en vecka så jag kan köpa nått till henne idag.
-Men vi kan vela ses efter råt sa jag.
-Klart om du vill de sa hon och blicka.

Vi dukade undan allt och vi gjorde oss iordning sedan gick alla ut mot dörren och jag gick fram till Jane. Sa hej då och kysste henne. Sedan sa jag att vi skulle höras efter och hon nickade vi skildes åt och vi gick mot bilen.

Detta blev ett jätte kort men mina ideer står still och det är vela bättre med detta en inget??
Nästa kapitel lovar jag skall vara längre !! xx
Och glöm inte skriva vad ni tycker !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är as grym ju!;)))))

2011-11-10 @ 17:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0