Chapter 7

Vi alla sa hejdå till varandra och jag Harry Niall Zayn och Louis gick hem till mig. Vi bestämde oss bara för att slappa så vi gick och la oss ute i min trädgår och sola och bada så jag och Niall la oss och sola medans Harry Louis och Zayn vill spela fotboll.



Jane´s POV :

Jag och Yasmine hade sagt hejdå för ungifär 15minuter sedan och nu va jag på väg till ett
glass café som låg lite utanför centrum. När jag kom fram stod Georg där fram och väntade på mig.
Jag gick fram till han och gav han en kram. Vi gick in och satte oss på ett café.
Då ringde det på min telefon, det var Harry. 
jag svarade direkt.
-Hallå sa jag och log även om han inte kunde se det.
-Heej älskling vad gör du??
-Jag ska träffa en kompis nu och själv?
-Inget jag undrade om vi skulle kunna ses men kan vi kanske ses efter?
-Jaa visst 
-Va bra. föresten vad heter din kompis.
-George sa jag och det blev helt tyst.
-Hallå Harry?? sa jag
-aha okeej.. lova mig bara en sak sa han lite osäkert men man hörde att han menade det.
-jaa?? sa jag lite frågat.
-Gör inget dumt sa han och la på.
Jag la på och kolla på george.
Sedan gick vi fram till disken och tog varsing glass. jag tog en mjukglas med marabo sås och jordgubbar
och George tog en likadan men med hallon. Vi satt och pratade hur längesom hälst.
-Så vart kommer du ifrån do frågade han lite osäkert.
-Haha jag är i från Sverige sa jag och log.
-Jaha okeej, då stämer de ju att svenska är snygga sa han och blinka.
-Haha det har du rätt i sa jag och blinkade.
-Så vart i sverige bode du??
-Har bott lite överallt med senast bode jag i Stockholm.
-jaha vet bara vad Göteborg är men stockholm är nog med fint sa han och log.
-Jaadå sveriges huvudstad sa jag och skratta.
Vi satt och prata i säker 35 minuter till och sedan fick jag ett sms. Jag tog upp mobilden och kollade det var från Harry, jag låste upp min mobil och läste vad som stod "Heej snygging, kan vi ses om en halv timme??" Jag svarade direkt. "Ja självklart men jag är på NamNam." och så skickade jag och fick svar direkt " Jaa men jag kan hämta dig! Eller aa Louise kör mig så kanske vi kan åka o bowla eller bio eller nått bara du och jag?" Så svarade jag direkt " Så klart du kan komma om 15-20 min puss" sedan la jag ner min mobil och kände att det vebrerade men orkade inte ta upp mobilen.

Geogre´s POV:

Efter 15 minuter sa Jane att hon va tvungen att gå snart.
Då tog jag tag i hennes han och sa:
- Alltså du är en världigt fin tjej. Hon svarade inte hon rådna lite och log.
-Alltså jag gillar dig sa jag och log.
-Du är också en fin kille sa hon och kolla ner.
det kändes som hon menade det men hon döljde något.
Vi stälde oss upp jag hav henne en hejdå kram och sedan kollade jag henne rakt ib i hennes fina blåa ögon.
Jag lutade mig framåt och hon gjorde det också men inte mycker vi va kanske 5-6 cm ifrån varandra.


 


Det efter längtade kapitlat haha!!

Jätte kort jag vet!! Men jag har mycket i skolan nu imed att jag va borta så skall försöka skriva så mycket jag kan men som ni vet skolan går i första hand. Men hoppas ni gillar det ändå!! Har en idee i huvudet så får se va som hämder skall börja skriva så fort jag kan lovar det!! Men jag tänker inte lägga upp nått kapitel innan jag fått 6 kommentarer så det är bara att skriva vad ni tycker!!
Ha det bra så länge!! xx


Kommentarer
Postat av: Miriam:D

Den är verkligen super bra Louis!! Man längtar alltid till nästa kapitel föra att det är alltid så himla spännande!! ;)

2011-11-09 @ 22:47:33
Postat av: Matilda

Asbraaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! <3

2011-11-10 @ 08:46:42
URL: http://mmatii.blogg.se/
Postat av: Anna

Braa!!

2011-11-10 @ 10:35:25
Postat av: Anna

Såååå bra!!!!!

xx

2011-11-10 @ 16:58:32
Postat av: Anna

Harry får inte göra slut med henne

2011-11-10 @ 16:59:08
Postat av: 1Dfamily

:D

2011-11-10 @ 22:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0