Chapter 11

Vi båda somnade i soffan och vi sov där hela natten.
I hans gosiga soffa låg jag och han invirade tillsammans hela natten.



Jag vaknade nästa morgon av att solen lös in imina ögon. "Vad vill den solen mig egentligen+" Tänkte jag för mig själv och vred mig om. Harry låg fortfarande där och sov så sött. Jag reste mig upp för att gå på toa. När jag kom ut från toan hade Harry redan vaknat. Jag la mig jämte honom och vi mötes i en passionerad kyss.
-Godmorgon älskling sa han när kyssen var avslutad.
-Haha Godmorgon solstråle!
-Jag är jätte hunrig sa han och kolla på mig lite deskret på mig.
-Haha jg med kan vi inte gå till stan och äta frukost??
-Joo det blir jätte bra!!
Vi gick upp snabbt och jag bytte om till ett par svarta tights satte på mig en bh och ett oversize tröja men en koffta och han halsduk på det. Imed att det började bli höst va det inte så varmt ute. Harry satte på sig ett bar Jean en t-shirt och en Hollister koffta på det. Sedan borstade vi tänderna snabbt och jag fickade mitt håt och sminkade mig lite lätt också. När vi kom ut vinkade Harry hit en taxi och vi hoppade in i taxin. Vi bestämde oss för ta ett jätte mysigt café ganska när mig. Taxin stanade utanför och jag betalade och jag såg på Harry att han blev lite arg påmig.
-Jag tar frukosten då sa han med bestämd röst.
-Haha om du så järna vill du så klart du skall göra de sa jag och tog tag i hans hand.
Vi gick in och satte oss vi ett jätte mysigt bord och Harry gick fram och beställde två mackor och en appelsin juice till mig och en varm choklad till sig själv.
Vi satt säker och pratade i 2timmar. Och det va verkligen helt underbar och sitta hör och bara prata med han.

Harry's POV:

Vi satt där och pratade hur mycket som hälst med varandra.
Och jag kände verkligen att det va vi Jag älskade Jane mer en vad jag aldrig hade gjort innan.
Vi satt där ett tag sedan kom det fram 3fans till mig och frågade om dom fick ta en bild med mig och det ville jag självklart. Sedan sa ena av dom.
-Är det din flickvän??
Jag kollade på Jane och sedan vände jag mig mot dom igen.
-Jaa det är min flickvän och log.
-Åhh va söta ni är tilsammans sa ena av dom.
-Får vi ta kort med båda er?? sa Den första igen. Jag kollade på Jane och hon nickade.
-Ja visst varför inte sa jag och sträckte ut mina armar mot dom. Vi tog kanske 4bilder sedan fråga den sista tjejen.
-Kan inte jag få ta en bil när ni pussas?. Jag drog Jane mot mig och vi mötes i en perfekt kyss.
-Awww!! Vad det ända jag hörde undertiden.
Sedan tacka dom stort och sa hejdå.
Då plingade min telefon till jag tog upp den och såg att det var ifrån Niall " Heej bror, Är du med Jane eller? men skulle ni vilja hänga med till stan snabbt måste köpa nått till pappa.. Han fyller år och dom andra vägrar!!"
Jag skrattade lätt för mig själv och Jane undrade varför. Jag visade henne smset.
-Jaa! Men det kan vi göra!
-Haha vad är det med tjejer och shoppa..
-Vad är det men killar och data spel?
-Duu!! Jag spelar inte längre sa jag och skratta.
-Men man kan inte bara sluta shoppa sa hon och log.
-HAah men kan du inte åka själv med Niall? Jag orkar inte.
-Haha visst tråkmons.
-Haha jag drar till killarna och spelar data sa jag och blinckade med ena ögat.
-Haha din lilla tönt sa hon och tog upp sin mobil för att smsa Niall.
-Det funkade sa hon reste sig upp.
-Va bra men kan jag få bjuda dig på middag ikväll?? sa jag och log.
-jaa om du vill.
-Bra hämtar upp dig vid 8. ta på dig nått extra sa jag och kysste henne.
Vi sa hejdå och tog varsin taxi.

Niall's POV:

Jag möte upp Jane utanför topshop vi sa hej och jag gav henne en kram.
-Så vad önsar sig din pappa sa hon glatt.
-Haha det är där problemet hänger.
-haha bra där..
-Känner det!!
-Men nåtthan värkligen älskar?
-Emm... fotboll utbrastjag glatt.
-Men vi kal la köpa biljetter till en liverpool-chelsea match sa hon glatt.
-Jaa det är as bra ju!! Han älskar chelsea,
-Då kan vi ju köpa typ 3 biljetter så till dig din bror och din pappa?
-Det blir toppen.
Jag vinkade hit en taxi och vi satte oss och åkte mot ett stäle jag kände till där man kunde köpa biljetter.
När kom ut så kom massa fans till oss och ville ta kort med mig. Jag hörde hur nån sa "ÄR det din tjej?" Jag svara så klart nej och skratta och sa att det var Harrys tjej.  Vi gick in och köpte bljetterna och sedan när vi kom ut så kom det ännu mer fans dit. Så va det nån som blevkuffad rakt på Jane så hon fick hennes hand i ögat. Jane skrek till och la händerna för öget. Jag sprang fram till henne direkt och fråga vad som hände.
-Jag vet inte jag kände bara hur jag fick nått i ögat så hon med gråt i rösten.
-Men gumman sa jag och kramade om henne.
Sedan tog jag hennes han och sa att det inte syndes nått. Vi gick mot taxin och vi släppte varandras händer. Det kändes lite konstigt att hålla i hennes hand imed att de va Harrys tjej. Men änså? Det va min bästa kompis så det skulle inte vara såkonstigt. Men det kändes specielt iaf, Det är nått specielt med henne som jag inte kan släppa. Men som sagt det är harrys tjej och Jane älskar Harry inte mig. Får försöka hitta nån ny.
När vi hoppade in ibilen så körde vi och lämnade Jane först.
-Är du säker att du inte skall följa med till killarna? sa jag när vi åkte i taxin
-Japp, jag måste fixa lite och så innan jag skall ut med Harry ikväll.
Jag bara nickade. När vi stanade utanför hennes hur gav hon mig en kram och sedan gick hon ut också stängde dörren.

Jane's POV :

När jag kom in kollade jag på klockan den var redan halv 6 och jag skulle vara klar kl19.00 jag fick lite brottom så jag sprang upp till badrumet och togen dusch.Sedan gick jag in i min garderob för att hitta nått att ha på mig. Jag rotade igenom hela garderoben och hittade inget. Tllslut hittade jag en kläning jag fått av mamma för några veckorsedan den fick de bli. Till den vita kläningen hade jag en svart koffta och svarta tunna tights. Jag gick in i badrummet för att sminka med sedan kollade jag klockan halv7 var den och jag hade en halv timme på mig. Jag lockade mina toppar i hårett och satte mitt bena i håret sedan hämtade jaf mina höga svarta klackar. Precis när jag gick ner för trappan ringde det på dörren. När jag öppnade stod Harry där han va jätte fin han kysste mig och viska i mitt öra "Du ser heltfantastik ut ikväll". Jag ropade hejdå och sedan gick vi på den svarta limosinen.
Harry hade bokat bord på en va det finaste restaurangerna i London och när jag såg villken det va blev jag jätte glad.
-Min favorit restaurang ju??
-Jag vet sa han och log.
-Men det är la jätte dyrt?
-Nej för dig är det gratis sa han och kysste mig. "Jag älskar dig" viskade jag i hans öra. Han tog tag i min han och vi gick in tillsamman.
Allt va jätte gott och vi hade det jätte mysigt precis innan vi skulle få efterätten tog harry upp nått ur sin ficka.
-Jag har en liten grej till dig, sa han ock gav mig ett litet paket.
-Men inte behövde du va det ända jag hann säga innan hav avbröt mig.
-Men jag ville sa han och log.
Jag öppnade paketet och där låg ett halsbang med ett H på.
-Guud vad fin sa jag jätte glatt.
-Gillar du de sa han och log.
-Gillar?? Jag älskar det.
Jag gick till han och gav han den perfekta kyssen.
Sedan kom våran efteret in det var varm kladdig kladdkaka med vanilj glass. Min favorit.
Vi satt och pratade jätte länge som vi alltid gjorde. 'Sedan fick vi resa på oss imed att jag skulle upp jätte tidigt imon och hämta Ida, Miriam och Matilda imon på flygplatsen.
Vi gick till baka mot limosinen och hoppade in.
-Så vilken tid landar dom imon? så Harry när vi hade satt oss i limosinen.
-Vid 8 och jag skall vara där vid halv 8 så måste åka hemifrån kvart i 7.
-Då måste du hem ocksåva älskling sa han medans han knöt ihop våra fingrar och kysste mig lätt på pappan.
När bilen stanade utan för mitt hus gick vi båsta ut. Vi stälde oss och höll om varandra och kollad ein i varandras ögon. Sedan böjde han sig fram och vi möttes i en passionerad kyss.
-Jag älskar dig Jane sa han när kyssen var avslutad.
-Jag älskar dig också.
-Du är så fin och innan jag han svara var vi i en kyss igen.
-men nu är det dags att sova för dig sötnovs godnatt älskling.
-Godnatt Harry sa jag och log.
-Ring imon när vi skall komma godnatt. Jag nickade och gav han en släng puss.
Sedan gick jag in igen stängde dörren och gick in på mitt rum och satte på mig pjamas. Jag gick in i badrumet och sminade av mig och borstade mina tänder. Sedan la jag mig i sängen med min mobil. Jag gick in på twitter
och såg att harry hade twittrat. "I'm a happy boy!!I love you @JaneWilson" coh så hade han en bild på oss när vi kysstes. Jag log för mig själv och RT det. Sedan skrev jag" I love you !! Tomorrow I'll finally meet my best friends, have missed them ". Jag satte alarm på mobilen och sedan la jag ifrån mig den och försökte sova.
Jag var världens lyckligaste just nu han jag tänka innan jag somnade.
Kapitel 11!!
Det tog mig 3-4 timmar att skriva detta!! Så hoppasni verkligen gillar det!!
Tack så mycket för era fina kommentarer !! Love it!!

Så vad tror och vill ni ska hända nu??:)
8-10 kommentarar för ni skall få fortsättningen!! xx

Kommentarer
Postat av: Miriam

Den e bääässt Louis!!! Så himla braa:D

2011-11-13 @ 16:52:16
Postat av: Anonym

Jätte bra! Omdu vill ha lite kritik så kanske det är lite mycket att dom typ bara äter och shoppar och duschar;)))

2011-11-13 @ 19:32:38
Postat av: Anonym

as bra meer!!!

2011-11-13 @ 19:37:24
Postat av: Sofie

gud vad bra den är !!

2011-11-13 @ 20:24:44
URL: http://sofiess.myshowroom.se
Postat av: Julia Ekedahl

Mera!!! <3 Gud, hennes kompisar kommer jue typ få panik när dom får reda på att dom e tillsammans! <3

2011-11-13 @ 22:47:57
URL: http://onenewstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0