Chapter 21

-ja det är klart??
-Jag älskar digg sa jag och böjde mig fram vi möttes i en perfekt och den höll på länge.
När kyssen var avslutad så kollade jag på henne.
-Jag älskar dig också sa hon och lutade sig fram igen.
Den blev mer pasionerad och jag lutade mig över henne i soffan så hon låg över mig.
Jag tog tag i hennes tröja, och precis när jag skulle dra av den ryckte det i handtaget.
Vi avslutade det vi precis skulle börja snabbt och  satte oss upp i soffan.
Jag reste mig upp och gick mot dörren. Och när jag såg vilka som stod i dörren förvånade det mig inte ett dug.
-Att ni alltid skall komma och förstöra allt sa jag när Harry, Niall, Liam och Zayn stod i dörren.
-Haha upps, men så är det när man bor med mig sa Harry och slängde sig på mig.
-joo.. jag har lärt mig de sa jag och såg att Matilda också kom in i hallen.
-Hej killar sa hon och log.
-Heej sa alla dom alla i min på varandra.
-Är allt bra sa Zayn och kramade henne.
-Jaa mycket bättre sa hon och log.
Vi gick in och satte oss i soffan.
-Så vad skall alla göra ikväll sa Liam och kollade på oss.
-Jag skall träffa Jane i alla fal, någon som är på? sa Harry och kollade på oss.
-Jusste måste ringa tjejerna!!
-Haha det är lugnt vi har redan snackat med dom sa Zayn och blinkade.
-Jag hänger med och träffar Ida sa Niall.
-Jag vill träffa Miriam så jag är på sa Liam.
-Aa och jag ska nog träffa Yasmine men vi drar nog till er också sa Zayn.
-Men Matilda vill du vara här med mig ikväll då? sa Louis och la sin arm över mig.
-jaa visst måste bara smsa tjerna.
Hon tog upp sin mobil och skickade iväg ett sms det tog inte mer en några minuter innan hon fick ett svar.
-Vad bra då blir det du och jag ikväll sa hon och kysste mig på kinden.
Sedan resta sig alla upp och Harry, Niall, Liam och Zayn hämtade lite saker och sedan gick dim mot hallen för att sedan gå vidare till Yasmine och Jane.
-Så vad vill du göra sa jag och la armen över henne när dom andra stängt dörren.
-ehh... kan vi typ inte hyra en film och köpa godis och så? Orkar inte gå ut eller nått ikväll.
-Neej självklart skall vi laga mat eller köpa.
-Vi kan åka och köpa mat som vi lager sedan sa hon och blinkade.
-Haha du är så söt, vad vill du att vi skall laga då??
-hmm.. Det va länge sedan med pasta sa hon och kollade på mig.
-med pesto? sa jag och log.
-Min favorit och det är lätt och göra sa hon och skrattade sitt fina skratt.
-Jo imed att jag är proffs så kommer den bli god också skilnad från när Liam eller Niall gör den.
-Den skulle jag vilja smaka..
-Om du skulle dö efter så vanade jag dig och vi båda började skratta sjukt mycket.
Vi bestämde oss för att åka först och handla mat och godis och sedan åka och hyra film.
Sedan gick vi mot hallen och ner mot bilen.
Matilda's POV:

När vi satte oss i bilen satte jag på radion och dom spelade up all night och jag började skratta det gjorde Louis också. Vi båda sjung med och hade sjukt kul. Sedan parkerade vi bilen och gick in i affären. Vi tog en korg och samlade på oss en massa saker.
-Matilda snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla kan jag får köpa choklad?!? sa han och nästa la sig på knä.
-Haha ja självklart om du inte tvingar i mig bara.
-okeej sa han och suckade lite och sedan sprang han iväg glatt och hämtade sin choklad.
När vi kom ut från affären så var det en massa fans här som tydligen visste att vi hade kommit hit. Louis tog massa bilder och pratade med alla. Jag stod lite bakom för jag vill inte störa, men sen fick en av dom syn på mig och ropade "Är de du som är Louis tjej" och alla vände sig mot mig. Jag visste inte vad jag skulle säga så jag började:
-Emm...men sedan han Louis avbryta mig som tur va.
-Jaa, det är min tjej sa han och kom fram och höll runt mig och han kollade mig rakt in iögonen och sedan mimade han med sina läppar "Jag älskar dig". Åhh vad gulligt sa en annan.
-Kan vi få ta en kort på er tillsammans sa en annan.
-ja visst sa Louis. Dom tog några kort på oss och sedan föreslog jag att dom kanske också ville vara med på bild och det tackade dom inte nej till. Efter vi varit där i kanske 20minuter så sa vi hejdå till alla och sedan åkte vi och hyrde film. Vi bestämde oss för att ha Harry Potter maraton så vi hyrde 5filmer det tycket vi fick räcka.
När vi kom hem sen så gick vi in i köket och började laga mat.
Jag dukade imed att Louis envisade sig om att han skulle göra maten. När allt var klart så gick vi och satte oss. Jag trodde det skulle bli en pinsam tystnad när vi skulle sätta oss med det blevdet verkligen inte. Vi pratade på som vanligt och allt var perfekt. Allt kändes så bra men jag saknade Eliot på nått sätt men jag gjorde mitt var och vad fick jag istället?? joo..Louis Tommo. När vi ätit dukade vi undan och sedan tog vi fram allt till filmerna.
Louis gick fram och startade första filmen och innan filmen började skickade jag iväg ett sms till Miriam " Hej, hoppas ni har det grym jag har det toppen iaf. Vi hörs sedan nu skall vi kolla på Harry Potter, puss alla från mig"
Jag la mobilen på bordet och sedan satte vi oss och kollade på filmen.
När ungifär halva filmen hade gått så vibrerade min telefon som låg på bordet jag lutade mig framåt och tog tag i telefonen det var ifrån Miriam " Heej kul att ni har det bra!! Vi hade de bra vi har kommit hem nu vi va ute och åt och nu är vi svin trötta tror killarna stannar över inatt. Dom pussar till baka på dig" jag orkade inte svara så jag la mobilen gämte mig.
-Vad stod det frågade Louis medans han la armen runt mig.
-Att dom precis hade kommit hem och att killarna skulle sova där.
-Vill du sova här då? Sa Louis och log.
-Jaa om jag får sa jag och log tillbaka.
-jaa klart.
-men jag har ju inget att sova i??
-Sov naken sa han och blinkade.
-Haha you wich. sa jag och skratta.
-aa..nej men vi nått till dig här.
-Va bra sa jag och vi möttes i en perfekt kyss.
Efter vi kollat på alla 5 filmerna så var klockan halv 3.
-Oj är klockan redan halv3?!? Utbrast Louis som såg jätte trött ut.
-Jaa skall vi sova? sa jag och kollade på han. han nickade och reste sig upp och sträckte fram sin hand.
Vi gick in på hans rum och han tog fram en tröja till mig jag jag kunde sova i. Jag bytte om kanske lite öppet men det gjorde han med så jag brydde mig inte riktigt. När vi båda satt på oss pjamas eller a jag den tröjan och han ett par shorts gick vi in i bad rumment och jag fick en tandborste som han sa:
-Du kan du ha här för man vet ju aldrig hur många gånger du kommer glöma din tandborste och kyste mig på pannan.
När vi gjort oss iordning gick vi in till hans rum igen jag la mig på sängen och tog upp min mobil. Louis la sig gämte mig och kollade vad jag gjorde. Jag gick in på mig twitter och kollade vad som hade hänt då tog Louis upp sin iphone för han hade glömt sin blackberry där nera och tog ett kort när han kysste mig på kinden och sedan twittrede han " I love u @mmatttii_" och la ner mobilen efter det. Jag la också ner min mobi då.
-Jag älskar dig också sa jag och vi mötes i en kyss. Kyssen blev hetare och när han precis skulle dra av mig tröjan stoppade jag han.
-Inte ikväll jag är så trött.
-Okeej sa han och suckade.
-Nästa gång sa jag och blinkade.
-Funkar för mig sa han lite eronisk och kysste mig.
Jag kröp tätt intill honom och vi bara låg där en stund.
-Matilda?
-Ja?
-Jag älskar dig, bara så du inte glömer det sa han och pussade mig på pannan.
-jag älskar dig också sa jag till svar.
-Godnatt älskling.
-Godnatt finaste. Nu låg vi tättn intill varandra och han höll om mig. Jag kunde känna hans tunga andetag och hur hans hjäte bultade. 
Kapitel 21 :D
Hoppas ni gillar det!!
Skriv vad ni tycker och ni får ett till!!
Lovar att det skall bli mer om dom andra nu också :)
4kommentarer xoxo!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag

2011-11-24 @ 22:10:35
Postat av: Julia Ekedahl

Naaw' såå himla gulligt kapitel! <3

2011-11-24 @ 22:19:37
URL: http://onenewstory.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sfhlkjhhfdsafgjjk Louise sluta döda migg!!!!!!

2011-11-25 @ 06:54:04
URL: http://mmatii.blogg.se/
Postat av: Miriam

SUPERBRAAA!!! :D

2011-11-25 @ 07:08:12
Postat av: Lollo

Började läsa kapitel 1 igår, jävlar va bra den är!! Skriv nytt kapitel snart igen!!!!! Stavningen är dock lite taskig, men det går alltid att förbättra! Grym novell, love 1D

2011-11-25 @ 12:10:08
Postat av: julia

skit bra!!

2011-11-26 @ 12:36:14
Postat av: Anonym

Ååå kommer inte nästa snart??

2011-11-26 @ 16:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0