Chapter 22

-Godnatt älskling.
-Godnatt finaste. Nu låg vi tättn intill varandra och han höll om mig. Jag kunde känna hans tunga andetag och hur hans hjäte bultade.




Liam's POV:

Jag vaknade och såg att jag inte var hemma. Jag vred huvudet och såg att Miriam låg på min arm. Jag log lätt för mig själv och pussade henne på pannan.Dum nog som jag var fattade jag inte att jag skulle väcka henne..
-Godmorgon sa hon trött och gnuggade sig i ögonen.
-Godmorgon syngging sa jag och kollade på henne med ett leende.
Jag lutade mig fram och vi möttes i en perfekt kyss. När jag kysste henne kände jag hur nån kasta en kudde på mig och kyssen avslutades. Jag vände mig snabbt om och såg att det var Niall som hade kastat han satt där och log hur stort som hälst.
-Joo men tack fick han till svar av mig.
-Haha godmorgon sa han och började skratta då vaknade resten också.
-Godmorgon sa Jane och satte sig upp.
-Godmogon sa alla imun på varandra och då märkte jag att zayn inte var här.
-Men var är Zayn?!?
-Haha om du inte mins det så sov han över his Yasmine igår sa Harry och skrattade.
-Juste det gjorde han ju sa jag och kollade lite snätt det hade jag helt glömt av jag visste bara att Louis och matilda hade sovit över men jaja, det gjorde ju inget.
Vi gick ner ich skulle äta frukost och när vi kom ner så såg vi Janes mamma och pappa satt där och spg förvånade ut.
-Oj var ni så många som sov här sa Janes mamma när vi kom in.
-Haha jaa, men vi saknar ände lite folk sa Jane och skrattade.
-Jaa vart är Matilda sa Janes pappa och såg lite rädd ut.
-Haha du kan vara lugn hon är i trygga händer hos Louis sa Niall och alla började skratta.
-Ja men vet ju inte vad som hände där igår sa Harry och nu skrattade alla ännu mer.
Vi gick och satte oss vid bordet medans Janes mamma dukade fram frukost till oss. Jag var inte jätte hungirg som t.ex. Niall var så jag tog bara en macka.
-Vad skall vi göra idag då? Sa Ida och drack.
-Ingen aning vi måste åka till studion och jobba idag och sen ikväll skall vi vara med på en tv-interdjuv, så ni blir nog utan oss idag sa Harry.
-Juste vi skall ju vara med på Alan Carr's Chatty Man show idag det hade jag glömt !! sa niall.
-Haha bra där niall!! Sa Ida och log.
-Du va ba tyst sa han och kysste henne.
-Men kan inte vi göra nått riktigt turistiskt idag? sa Miriam.
-Haha joo visst som vad? sa Jane
-Emm..kan vi inte gå till madame tussauds??, har alltid velat det!!
-Jo visst klart vi kan göra det!!
-Men vill ni komma hem till oss efter vi varit iväg och med då?? sa Harry
-Det blir jätte bra sa Jane.
Vi dukade av och sedan gick vi upp på Janes rum eller jag Niall och Harry gick ut till janes TV rum och satte oss och spelade kort så att dom skulle kunna göra sig iordning. Jag tyckte inte det var så jätte kul och sprla kort för jag förlorade hela tiden bara så jag satte mig i soffan och smsade Louis "Tjeena brooshh, hur gick det igår?? Vi skall ju till studion snart kan du hämta upp oss då eller??" Jag fick svar direkt. " Haha det gick guld, hur gick det för er?? Joo men vi är klara nu så vi kommer över nu då. " Jag läste smset och sedan satte jag mig på golvet igen med Harry och Niall.
-Louis och Matilda kommer nu så vi åker nog om 10minuter kanske sa jag när jag satte mig.
-Okkeej då måste jag sätta på mig sa Harry som bara satt där i kalsonger.
-Haha bäst det sa jag och niall skrattade bara åt harry. För jag och Niall hade satt på oss innan vi gick och åt men harry kände sig nog som hemma här imed att han gick runt i kalsoner..

Harry's POV:

Jag sprang iväg för att sätta på mig. När jag kom in i Janes rum så hade alla redan gjort sig iordning och var på väg ut igenom dörren till Niall och Liam i soffan.
-Jane kan du inte vänte med mig sa jag och drog in henne i rumet igen.
Hon han inte svara innan jag dragit in henne i en kyss, kyssen blev mer passionerad och det slutade med att jag log på henne i hennes säng och vi kysstes fortfarande.
Då rycktes dörren in och in kom Louis.
-Ehh..vad gör ni?? sa han och kollade lite skeft på oss. Jag vände mig snabbt om igen och kollade på han.
-Vaddå det är normalt att kyssa sin tjej?? sa jag med en eronisk kaxig röst.
-Ja men det va ju Jane du kysste och inte mig sa Louis och sprang skrattades mot oss.
-jaa och jag är glad över att det inte var du sa jag och louis slängde sig över mig och jane.
-Aaaj hör man npn skrika under oss och både jag och Louis vände oss om och såg att vi hade mosat Jane.
-haha ojj sorry Jane sa Louis och satte sig upp.
-Haha det är lugnt sa jane som ocksp reste sig upp.
Jag gick fram till min väska jag hade mina kläder i. Jag tog på mig ett par chinos en svart ralph lauren tröja och en vit kavaj till de. Sedan gick jag in och borstade tänderna och fixade till mitt hår.

-Kommer du snart hörde jag hur Niall ropade från hallen.
-Jag kommer nu sa jag och gick in i janes rum och hämtade min väska och sedan gick jag ner till alla.
Jag satte påmig skorna och sa hejdå till alla och pussade Jane lätt på munnen.
Sean gick vi ut och satte oss i bilen. Jag kände mig ganska illa mående så jag satte mig fram med Louis.
-Glöm inte att hämta Zayn sa Liam när Louis körde iväg.
-Haha nej har redan pratat med han, han står och väntar utanför sa Louis och satte på radion.
Dom spelade Young, Wild & free på radion och jag somnade nästan.

När vi kommit fram till studion stod det massa fans där. Vi gick fram och hälsade och tog lite foton och lite så sedan kom Bill och sa att vi var tvugna att gå in och jabba nu om vi skulle hinna. Vi sa hejdå och sedan gick vi in. Vi sjöng och selade in i kanske 2-3 timmar och sedan var vi helt slut.
-Åhh jag är jätte hungrig kan vi inte äta sa Niall och la in hand på magen.
-Joo jag med sa Zayn och ställde sig upp.
Bill körde oss till Mc och vi gick in och beställde. Vi satte oss och åt ingen sa så mycket för vi alla var så hungriga.

Niall's POV:

När vi hadde ätit så körde Bill oss till Alan Carr's Chatty Man show, vi gick i och hälsade på alla och gjorde iordning oss för kvällen. jag blev lar fort så jag satte mig i en soffa och tog upp mobilen och smsade Ida " Hej älskling hoppas ni har haft en toppen tag, själv är man jätte trött men ni kommer till oss sen va?? Vi är nog klara här om kanske 2 timmar,pusss" Jag la ner mobilen och kollade när dom sminkade Harry, det såg jätte dumt ut för man såg att han hatade de så jag tog en bild och sedan twittrade jag "Harry i konw that you love it ;)" Sedan vibrerade det till och jag läste smset jag fått av Ida "Heej Älskling, jag vi hade det jätte trevlig var bara lite rädd när vi gick i den läskiga spökamaren. Ja det gör vi nog vi tar med lite filmer och mys sedan LYCKA TILL NU så hörs vi sen puss" Jag hann inte svara för vi skulle på scenen om 10minuter. Jag la mobilen i fickan och sedan gick med resten. Vi stod makom en trappa och väntade p åatt vi skulle komma ut.
-IT'S ONE DIRECTION, skrek Alan och vi sprang ner och vinkade medans alla apploderade åt oss.
Han pratade med oss och vi alla skrattade för han la sånga goa kommentarer eller.
Sedan vill han utmana oss men en danstävling och inte tackade vi nej.
Det började med att Louis körde sin specialare och sen fortaste det min tur var sist och tänkte länge på vad jag skulle göra men kom inte på nått men när jag till mitten så kärde jag en "Irish dance" och det blev en riktig succe. Och sedan när programet vad slut sa vi hejdå till alla och sedan skyndade vi oss ut för att komma hem snabbt.
Vi gick ut och satte oss i bilen vi åkte först och köpte thai mat och sedan åkte vi hem. När vi kom hem var dörren öppen och vi fattade inget. Bill gick först in och vi efter när vi kom in var det ingen där..
Och när vi stälde oss i tv rummet kände vi hur nån kom bakom oss och skrämde oss.
-BUUUU!!! Skrek dom. Vi alla skrek sjukt mycket, jag har aldrig bliv så rädd tror jag. Jag vände mig om och såg att det bara var Jane, Matilda, Ida, Miriam och Yasmine.
-Åhh jag skall döda är sa Liam och vi sprang mot dom och tog varsin tjej och bärde upp och slängde ner dom i sängen.
-hahahha ni skulle sätt era miner sa Yasmine som knappt fick luft för hon skratta så mycket.
-Hahahah hoppas du fick med allt Miriam sa Ida och skrattade lika mycet hon.
-Hahah jaa klart jag filmar alltid allt, sa hon som inte heller fick luft.
-Åhh nej filmade ni?!? sa HArry som också började skratta.
Efter ett tag när vi alla skrattat gick bill hem och vi satte oss i soffan för att äta. Vi alla satt där med varin skål med nudlar och kyckling och framför oss stod det massa godis och dricka. Vi satte på en film den var faktiskt riktigt bra. Efter den satte vi på en ny som inte alls var lika bra men, det var ju en tjej film så det kanske va meningen att inte vi skulle tycka den var så bra..men louis verkade gilladen, men han är ju som han är. Det slutade i alla fal med att vi alla låg huller och bulle i soffan och sov.
Entligen kapitel 22 :D
Jag har suttit och skrivit allt nu,
så ni fick ett ganska långt kapitel ändå?:D
Och jag fick alla rätt på mitt franska prov så allt blev mycket roligare och då blev det roligare att skriva också pluss att jag inte har några läxor denna veckan typ?!? Så då kommer jag kunna skriva också så det är ju GULD!!! :D
Skriv vad nuí tycker!!
tycker jag minst borde få 6kommentarer,
Haa det braa!! xoxo

Kommentarer
Postat av: Miriam

Aaaaah så sjuukt braaa!!!!! Älskar den!!!

Längtar såååå till nästa kapitel :D

2011-11-28 @ 20:53:36
Postat av: Amanda

Länkat ;)

2011-11-28 @ 21:04:57
URL: http://timeforonedirection.blogg.se/
Postat av: Matilda

Bäst i hela världen bästaste bästa Lollo!!!

2011-11-28 @ 21:48:00
URL: http://mmatii.blogg.se/
Postat av: Sofia

shit vad jag längtar tills nästa kapitel! :)



2011-11-28 @ 22:35:15
URL: http://onedirectionnovelller.blogg.se/
Postat av: isa

Det här kapitlet var asbra fortsätt så tjejen ;)

2011-11-29 @ 07:43:05
Postat av: Li

Asbra story! Lite jobbigt dock att det inte är riktigt skrivet.. Men älskar fortfarande storyn!! :D

2011-12-01 @ 00:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0