Chapter 23

Efter ett tag när vi alla skrattat gick bill hem och vi satte oss i soffan för att äta. Vi alla satt där med varin skål med nudlar och kyckling och framför oss stod det massa godis och dricka. Vi satte på en film den var faktiskt riktigt bra. Efter den satte vi på en ny som inte alls var lika bra men, det var ju en tjej film så det kanske va meningen att inte vi skulle tycka den var så bra..men louis verkade gilladen, men han är ju som han är. Det slutade i alla fal med att vi alla låg huller och bulle i soffan och sov.



Zayn's POV :

Jag vaknade och såg att Yasmine låg i min famn i soffan. Det var bara vi två i soffan kvar resten hade tydligen redan vaknat. Jag hörde ljud ute ifrån köket så jag reste mig sakta upp men lyckades inte och väckte Yasmine också.
-Godmorgon sa hon och log mot mig.
-Godmorgon sa jag och log tillbaka.
Vi reste oss upp och gick in tillsammans mot köket. När vi kom in stod alla och lagade mat.
-Det luktar gott sa jag när vi kom in igen.
-Jaa, det bli pannkakor sa Matilda och log.
-Åhh vad gott utbrast yasmine och gick fram och kollade.
Matilda och Louis stod och skar massa frukt som vi skulle ha till, liam, harry och miriam stekte pannkakorna medans Niall Ida och Jane ställde fram allt och dukade. Jag orkade inte hjälpa till så jag satte mig ner vid bordet och väntade bara.
När vi alla hade ätit och var jätte mätte så dukade vi av och sedan gick vi upp på Louis och Harrys rum. Vi satte oss och pratade och funderade på vad vi skulle göra idag. Jga kollade på klockan och såg att den bara var 11.
-Snälla kan vi inte shoppa idag? Det va så sjukt länge sedan, sa Ida när vi funderade på vad vi skulle göra.
-Neeeeeeeeeeej snäkka neeeeeeej sa Louis imot.
-Joo men det var jätte länge sedan och jag behöver nya kläder... sa Matilda och kollade på Louis med en lite eronsik menad blick.
-jaja om ni vill så visst.
Vi bestämmde att vi alla skulle ta bussen in för en gångs skull. Jag gick in till min lägenhet för att sätta på mig kläder och göra iordning mig och jag drog med mig Yasmine in till mig.
Yasmine's POV:

Zayn tvingade med mig in till hans lägen het och jag hade ju självklart inget imot det. När jag kom in hade han det mycket mer städat en var Harry och Louis hade. Men vad skall man säga.. Jag hade inte förväntat mig stäkigare här. Jag gick med han in på hans rum och jag fick hjälpa han vad han skulle ha på sig. Det blev ett par svarta jeans med en blå baket jacka till. När han hade satt på sig allt gick jag fram till han och knäppte den översta knappen på hans tröja. Jag tycket det var så sjukt snyggt när han hade det så. Sedan kollade han på mig och sa.
-Yasmine du vet att jag gillar dig va?? och log lite snätt.
-jag gillar dig med och jag kände hur töntigt det där lät och började rodna.
Innan han hann svara så hade vi mötts i en kyss. jag kunde inte fatta det att jag kysste Zayn Malik men dröm kille. Vi avslutade kyssen och vi log motvarandra.
-Kom, vi går till dom andra sa han och sträckte ut sin han som jag tog tag i.
Vi gick till dom andra som stod och väntade på oss i där nere.
-Zayn, Yasmine skynda er bussen går om 3minuter skrek Liam när vi kom ut från porten.
Vi började springa imed att busshållplatsen låg lite längre bort och precis när vi kom fram kom bussen. när vi kom på bussen kollade alla på oss.
-Det var tur att ni sprang annars skulle vi aldrig hinna sa Harry som var lika anfåd för han också hade sprungit.
-Haha annars hade vi fått gå sa jag och blinkade åt han och han bara log tillbaka.
När vi hade åkt kanske 5hållplatser gick vi av. Vi hade bestämt att vi skulle till ett shopping center som hette Whiteleys. Vi gick in och precis när vi kom in igenom dörrarna så kom det skrikande fans fram till oss. Killarna sa att vi kunde gå så jag Jane, Ida,Miriam och Matilda gick till TopShop medans killarna stanade kvar och pratade med sina fans. Vi gick in och provade jätte fula och fina kläder. Jag bestämde mig för att köpa en blus matilda och miriam också medans Jane och Ida köpte ett par jeans var. Vi fortsatte gå i massa affärer och vi köpte rätt mycket faktiskt. Efter kanske 2 och en halv timme så bestämde vi oss för att äta Jane smsade harry och dom skulle komma och möta oss. Vi gick till ett mysigt lite fik som killarna satt och väntade på. Vi beställde vad vi skulle ha och killarna berättade om hur några av fansen hade freakat ut och en svimmade till och med. Och vi alla bröt ut i skratt.
-men vad hände med hon som svimmade då? sa Ida
-Haha, hennes kompisar berde bort henne. Sa niall och vi alla skrattade mer.
Miriam's POV :

När vi lämat fiket bestämde vi oss för att ta åka hem och göra oss iordning för kvällen. Vi hade bestämt att vi skulle ut ikväll imed att vi bara hade 3dagar kvar i London. Jag skulle sakna det så mycket jag skulle sakna london och killarna men mest av allt skulle jag sakna Liam och Jane. Ingen visste ju när vi skulle ses nästa gång och jag hade inte lust för att börja skolan igen. Vi tog i alla fal bussen hem till Jane och vi bestämde att en taxi skull hämta oss utan för klockan 8 så vi hade 2timmar på oss. När vi kom hem gick vi upp med alla kassar som var fyllda med skor, kläder, smycken och iphone skal. Jag satte mig med min data jag tagit med medans matilda och Jane började att duscha och Ida gick iväg för att ringa sina föräldrar. Jag loggade in på facebook och kollade mina händelser jag hade fått ganska mycket imed att jag inte varit inne på ett tag. Efter gick jag in på twitter och såg att jag hade fått en massa saker där med och 30 nya followers. Jag såg att liam precise hade taggat mig i ett inlägg och i det stod det " I gonne miss you @miiriiam1D and P.S I LOVE YOU "  jag log för mig själv och sedan RT jag det. 
Kapitel 23 :))
Hoppas ni gillar detta men inte så lång, men bättre än inget??!!
Skriver så mycket jag kan men har mycket tränig och skola men lovar skriver
alltid när jag har tid.
Er som jag skall länka, det inlägget kommer upp imorgon eller senare ikväll.
Bara så att ni inte tror att jag har glömt bort det för det har jag inte :)
Men 6kommentarer om ni vill ha ett till kapitel :))
xoxo

Kommentarer
Postat av: Sofia

shiit vad din novell är bra!!



längtar verkligen till nästa kapitel :)

2011-11-30 @ 22:23:04
URL: http://onedirectionnovelller.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aaaaaah BÄSTA SOM FINNS!!!

2011-11-30 @ 22:45:58
Postat av: Matilda

Suuperbraaa!

2011-11-30 @ 23:40:15
URL: http://mmatii.blogg.se/
Postat av: Bella och Astrid

Skriv mer!!!

2011-12-01 @ 21:16:42
URL: http://onedirectionnovell.webblogg.se/
Postat av: KA

MEEER!!!

2011-12-01 @ 22:32:35
Postat av: C (igen)

så jäkla bra!!

2011-12-01 @ 22:41:33
Postat av: Anonym

Grymt!

2011-12-02 @ 08:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0