Jag har bestämt mig !!

Jag har bestämt mig att jag skall lägga ner denna novellen.
Men självklart kommer ni att få ett slut !!
Jag har några kapitel kvar men just nu har jag ingen ork :(
Hoppas ni förstår..
Men ja kommer starta en ny novell men 2två till och vi har redan börjat.
Eller jaa.. jag har skrivit några kapitel där, men den är inte ute än.
Jag kommer själbklart att länka den här för er som vill hortsätta att läsa en fanfic som jag skriver
med två kompisar och dom båda är jätte duktiga på att skriva så det blir nog guld.
Hoppas ni inte blir allt för arga på mig, eller för glada att jag lägger ner
denna. Kommer sakna att skriva här!!
Men en dag börjar jag kanske igen på denna !!
Men vill iaf TACK för tiden !!
Som sagt, ni kommer få fler kapitel så detta är inte det sista.
Men jag vet inte när bara.
Men kommentera på som alltid !!
Love !!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Synd att du ska lägga ner den här novellen, jag älskar den haha..

Men ja..

Vem var det som vann tävligen försten ? :o

2012-01-14 @ 11:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0