chapter 35

Ja kröp upp och la mig hjämpte honom men han sa inget, han hade
inte ens öppnat ögonen än. Jag blundade och sedan somnade jag.

J13210599291205232_4_large


Jane's POV :

Det var regnigt, blåsigt och kalt.
Jag hade gått halva dagen i skolan. Jag vek in händerna i tröjarmarne
och lyssnade sedan på när min historia lärare pratade. Jag lyssnade
vela halft på vad han sa. Jag var så trött jag ville bara hem till Harry
och sova. Det var sista dagen i skolan och sedan helg. Jag var
trött men väldigt taggad inför helgen. Det skulle bli så fett bra va ??
Jag Daniella och Georgie skulle ha en hel dag shopping och sedan fesst
på kvällen tillsammans med Harry, Louis, Niall, Zayn, Liam och deras kompisar
Lektionen va slut och det var dags för lunch. Vi gick in i bamba (matsal för
er som inte kallar det bamba) och satte oss på vårat vanliga bord.
Cissi och hennes gäng satt två tre bord bort och dom stirrade på oss
hela tiden. Men till slut reste sig Cissi upp och kom fram till vårat bord.
- Daniella ?? Kan jag få prata med dig. Sa hon och kollade skarp på mig.
- Eehh.. aa visst sa hon och reste sig upp och gick iväg med Cissi.
- Undra vad det var om sa Georige och tog en bit av sin mat.
- Det undrar jag med. Vi började prata om lördagen och det dröjde
ett tag till Daniella kom tillbaka igen, men när hon väl gjorde det såg hon
inte ut som att vara jätte glad.
- Vad sa hon sa jag men hon verkade inte så intreserad av att svara frågan.
- Ne.. Inget speciellt sa hon och tog sin bricka med mat.
- Skall vi gåå ??Vi går in. Vi hade inget val så vi tog våra brickor och sedan
gick vi mot skåpen för att hämta våra saker.

Harry's POV:

Jag var trött, jag hade ont i huvudet det blev sent igår. Vi hade suttit
uppe och pratat om hur vi hade haft det riktigt länge igår.
Nu var vi och tränade till våran tour som skulle börja snart.
- Bra jobbat killar, ta en paus så kör vi det en gång till sedan sa Paul.
Jag gick och la mig i soffan och tog upp min mobil för att skicka iväg ett
sms till Jane " Du fattar inte hur trött jag är ?? Kommer du hit sen när du
har slutat eller?? x " Jag la undan mobilen och gick till köket för att ta en
huvudverks tablett. Och där stod ist Louis och Zayn och skvätte vatten på
varandra.
- Vatten krrriiiggg !!! ropade Louis när jag kom in och innan jag hann svara
hade jag en hink med vatten över mig.
- Nej nu jävlar sa jag och tog ett glas med vatten och kaste på honom. Vi
tre sprang runt och kastade ett tag med sedan tog jag min tablett och
gick utt till soffan igen.
- Oj va blöt du är, SÄG inget Louis... sa Liam och började skratta åt mig.
Jag gjorde bara en min åt honom och tog upp min mobil. Jag hade
fått ett sms av Jane " Du då är vi två !! ja det gör jag nog. Puss" Jag la
ner mobilen och då ropade Paul att vi skulle börja igen.


Kapitel 35 !!
Kanske inte det roligaste men, sånna här kapitel behövs också
till en novell right ??
Vad tror ni Cissi frågade och vad tror ni Daniella svarade på det??
Det får ni veta i nästa del som lär komma så snart som möjligt.
Om ni har tur så kanske idag.
Men kommentera på som vanligt så får ni ett nytt kapitel !!
xoxo!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

As bra meeer!!

2012-01-02 @ 14:44:39
Postat av: Emma

Hejsan, jag och min bästa kompis Anna har nyss startat en One Direction novell, skulle ni vilja länka oss snälla ? :) Första kapitlet kommer upp snart!

Tack på förhand!

xoxo

http://thisdirectioninfection.webblogg.se/

2012-01-02 @ 22:17:15
Postat av: Emma

Första kapitlet är ute! Sprid gärna vidare, och läs gärna själv också!

Kommentera gärna vad ni tycker! :D <3

http://thisdirectioninfection.webblogg.se/

2012-01-02 @ 23:11:05
Postat av: Miriam

Asså åååh den e sååå bra!!! Du är så sjukt begåvad som skriver så bra, fortsätt och längtar tills nästa!!:D puss

2012-01-03 @ 00:08:32
Postat av: Anonym

gaalleett braa

2012-01-03 @ 01:34:57
Postat av: Johanna

Skulle du/ni på den här bloggen vara intresserade av länkbyten? kommentera på min blogg eller mejla mig på [email protected].

xx Johanna

2012-01-03 @ 01:57:38
URL: http://www.harryniallstory.blogspot.com
Postat av: Matiiiiiiiiiilda

AMAZAAAAAAYN <3

2012-01-03 @ 14:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0