Chapter 37

Vi la oss ner och jag berättade allt. Hon bestämde att hon skulle ringa Daniella
imon och reda ut det. Vi låg i hnnes säng och jag låg och höll om henne.
Jag somnade till, och efter nån timme eller två så vaknade jag av att Jane inte
var där.
Tumblr_lxr7cjftfn1qienk5o1_400_large
Jane's POV:

Jag spolade och sedan gick jag ut från toaletten. När ja kom in låg Harry där
nyvaken. Han log mot mig med sitt underbara leende och gosade in sig i täcket.
"God kväll" sa jag och han började skratta åt mig. Jag lutade mig fram och vi
möttes i en kyss.
- Är det bättre ?? frågade han när kyssen var över. Jag nickade och drog upp han
hur sängen och han drog in mig i en helt sjukt gossig kram. " Vi klarar detta
va inte orolig Jane " Viskade han i mitt öra " Jag älskar dig " viskade jag tillbaka.
- Hungrid ?? frågade han och kollade på mig.
- Lite sa jag och gossade in mig i hans famn.
- Kom vi åker till Milkskake city sa han och bärde upp mig och ner för hallen.
Vi gick in och satte oss i bilen och sedan åkte vi.
När vi kom in var det inte alls många där men det var ändp ett par. När folk
såg att det var Harry så hoppade dom runt typ och dog av glödje men sen märkte
dom att han inte var ensam, han hade mig med sig. När vi kom in så log vissa mot
mig medan andra bara gav mig en ond blick. Det gjorde lite ont i mig men jag
bryde mig inte om det. Vi gick fram till disken och beställde vad vi skulle ha.
- Två twix milkskakes sa Harry och log mot mig och jag nicka instämande.
Vi gick och satte oss i soff gruppen som fan där och då började folk komma fram
till oss. " Får vi ta foto", "Kan vi få varsin kram" och "Harry jag älskar dig" lät
det ungefär när alla tjejer frågade. Jag brydde mig inte så mycket jag satt mest
där och log och skrattade åt några saker. Ingen hade ju sagt nått konstigt så
jag va på bra humör.
- Ursäkta ?? hörde jag nån säga bakom mig. Jag vände mig om och såg att det
var en kort söt tjej som stod där.
- Aa ?? sa jag och log.
- Är det du som Är Jane ?? Harrys tjej ?? sa hon och log.
- Jaa dom brukar säga det sa jag och log.
- Åhh du är så lycklig för vi ta en bild med dig??
- Ja självklart. Jag tog en bild med dom och ett tu tre så stod alla tjejer runt mig
och inte runt Harry. "Ger an bra pussar " "Har ni gjort nått mer en att bara kysst"
" Hur är det att vara tillsammans med en kändis" lät det ungefär. Jag skrattade bara
och sa att han gav mig underbara kyssar. Jag vände mig om mot Harry som satt
och skrattade åt mig. Och jag gjorde bara en grimasch åt honom.
- Han inte jag få en bild på är när Harry kysser dig ?? Hörde jag en av tjejerna säga.
- Självklart skall du få det hörde jag Harry säga och alla tjejer började små fnissa.
Han reste sig upp och la sina händer runt min midja. "Jag älskar dig" mimade han
och lutade sig sedan mot mig och våra läppar möttes.
- Aww !! Sa alla tjejerna i kör och jag log. Här stod jag med Harry i en ruffsig bulle
i håret och myskläder och med massa fans som stod och tog fotton. Jag var riktigt
glad. Det var helt underbart allt som hänt idag tänkte jag inte på längre jag levde
i nuet. Kyssen av slutades och jag satte mig i Harrys knä. Vi satt och pratade
med några av dom rätt länge med sedan bestämde vi oss för att dra hem. Vi
sa hejdå till alla och gick detan ut till bilen. På vägen hem stanade vi och köpte mat.
Det fick bli Thai. När vi kom hem möte vi mamma och pappa i dörren. Dom skulle
iväg till nån stor fest och sa att dom skulle bli hemma jätte sent så vi hade huset för oss
själva. När dom sa det så kollade jag på Harry och han blinkade åt mig. Jag skrattade
bara och slog till han lätt på armen. Vi gick in och satte oss framför Tv:n. Det visade
The Xfactor så vi satte oss och kollade på det. Jag älskar det så det var alltid lika kul
att kolla på det. Efter det va slut så va även jag och Harry också det. Vi gick upp
för att göra oss iordning. När jag borstat tänderna och kom ut från badrumet kollade
Harry på mig lite busigt men med ett leende att han menade något. Han reste sig upp
och gick fram och drog in mig i en kyss. Han började sakta dra ner händerna och tog
tag i min tröja.
- Är det okeej ?? sa han med sin sexiga och log. Jag skrattade bara och nickade.
----------------------------
- Harry ?? sa jag medans jag andades ut o la min han på hans mage.
- Jaa Älskling ?? Sa han medans han försökte få luft mellan orden.
- Du är helt underbar sa jag och pussade på kinden.
Han reste sig upp och där stod han helt naken och kollade på mig.
- Jag måste duscha ska du med ?? sa han och jag hann inte svarar innan han drog upp
mig och drog med mig in i badrumet.
Den natten somnade jag tätt intill min ny duschade pojkvän som luktade helt underbart.
Jag log för mig själv och la min arm runt honom och han sin om mig.
" Jag älskar dig Jane" Sa han och jag log till baka " Jag älskar dig också"

Jag har lovat ett slut och det skall ni får !!
Inte riktigt klar med här er en del !!
Puuss på er som har tålamodet att vänta !! xx
KOmmentera så skyndar jag med en ny del !!! :D

Kommentarer
Postat av: emma landströma

aaahhhh den var ju sjukt braaaa!!!!!<3<3

2012-01-18 @ 21:58:33
Postat av: Johanna

Tävling på bloggen nu, kolla in vettja :) xx

2012-01-21 @ 21:43:38
URL: http://www.harryniallstory.blogspot.com
Postat av: Christine

Måste bara fråga, åker du konståkning? Jag gör också det :)



Hej, jag har skrivit en one direction novell, kolla gärna in den och lämna en liten kommentar så gör du min dag! Nytt kapitel ute nu! :) Romantiskt värre... xx

2012-01-22 @ 00:18:31
URL: http://whenimtaken.blogg.se/
Postat av: li

Tja! Har veckans blogg på bloggen, var gärna med :)

2012-01-22 @ 01:18:33
URL: http://lisafvenberg.blogg.se/
Postat av: Li

sv: det var kul! Fast om du nu har familj där så borde du vara väldigt lycklig lottad, London är världens bästa stad! :)

2012-01-22 @ 19:39:30
URL: http://lisafvenberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

fin blogg, länkbyte? <3

2012-01-27 @ 21:07:16
URL: http://justindrewbiebernyheter.blogg.se/
Postat av: Laura

Hej, din novell är sjukt bra! Men jag undrar varför alla skriver noveller om 1D ? Är det någon slags tävling på g eller gör ni det för skojs skull? :)

Kram

2012-01-30 @ 15:35:24
Postat av: Christine

tjoho nytt kapitel ute nu! lämna gärna en kommentar så gör du min dag! <3 kram xx

2012-02-12 @ 17:04:50
URL: http://whenimtaken.blogg.se/
Postat av: kevin the pigeon

Kolla in min lite annorlunda novellblogg om pojkarna! och läs alla mina storys! Kom igen! Kommentera och läs och sprid älsklingar! xx

2012-02-19 @ 17:30:17
URL: http://http://onedshipsfiction.blogg.se
Postat av: amandamoaaliza^^

Kolla in våran blogg! :)

2012-03-14 @ 11:04:42
URL: http://wewantonedirection.blogg.se/
Postat av: Cynthia

Länkbyte? (:

Kram!<3

2012-05-23 @ 02:01:24
URL: http://justinworldbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sugen på en ny design? Kolla in http://swagdesigns.webblogg.se

2012-07-11 @ 12:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0