Chapter 26

Jag låg där säker i 2 timmar och bara tänkte, hur skulle jag klara mig utan harry?? det skulle aldrig funka, hela världen skulle gå under då.
Jag märkte att jag var på väg att somna så jag satte mig upp och pussade han på pannan sedan viskade jag i hans öra även om jag visste att han kanske inte hörde "Jag älskar dig vad som en händer" sa jag och sedan kröp jag ner jämte honom och somnade.



Harry's POV:

Det bulltade i mitt huvud det var helt svart jag hae inte slått upp ögonen än, jag visste inte hur länge jag hade legat på golvet men när jag öppnade ögonen.
Såg jag att jag inte alls låg på golvet hemma hos Birdy. Jag var på sjukhuset och Jane, Louis, Niall, Zayn, Liam, Miriam, Yasime, Ida och Matilda satt hos mig och alla lös upp som solar när dom såg att jag vaknade.
-Du levar!!! Utbrast alla och slängde sig på mig.
-Haha ja?? skulle jag vara död eller? Alla sukade lite,
-Vaddå? sa jag lite oroligt.
-Alla på sjukhuset trodde du skulle dö..sa Niall
-Va?! och alla nicka.
-Men vad bra att jag levar då sa jga och log. Jag satte mig sakta upp i sängen och en sköterska kom in.
-Åhh vad bra att du har vaknat Harry. Jag bara log mot henne.
Hon kom in och fixade med nålarna jag hade i armen till min dropp som stod gämte mig sedan gick hon ut igen för att hämta några saker.
-Vad hände egentligen igår sa jag och la armen runt Jane som låg gämte mig.
-Du kom i slags mål mot George och sedan fick du en flaska som sprck i huvudet på dig sa Liam.
-Den jävulen fick han till svar.
-Det är faktiskt min kusin sa han och suckade.
-Ja och han dödade mig nästan.
-det var inte han som kasta försvarade Ida Liam.
-Inte?! frågade jag fundersamt.
-Nej för att när ni bråka kom en flaska flygandes och ditt huvud och när du ramlade ihop så var det han som ringde ambulansen och det var han som rev sunder sin tröja så att du inte skulle för blöda så det var inte han som kastade i alla fal berättade Ida.
-Så vem var det?
-Det vet ingen men nån som inte ville ha dig där i alla fal sa Niall.
-Caroline....
-Nej, hon skulle aldrig göra nått sånt, hon gillar dig fortfranade så nej det kundet  inte varit hon sa Louis.
-Så vem var det då? sa jag.
-Ingen aning suckade Louis.
-Men huvusaken är att du är okej sa Jane och log. Då kom sköterskan in igen. Hon hade med sig massa tabletter och massa andra saker. Jag fick ta tabletterna medans hon tog några sprutor på mig.
-Så när kan jag få åka hem? sa jag
-Du kanske får åka hem om 4dagar, du har en jätte hjärn skakning, spricka i armen och svullet öga
-4DAGAR!?! neej så länge kan jag inte vara kvar? sa jag och kollade på min hand som jag märkte var gippsad.
-Tyvär men du är inte tillräcklingt bra än.
-Men dom åker hem snart jag måste va vara med alla sista tiden??
-Vi får se, men du får inte åka hem idag i alla fal sa hon och lämade rumet.
Ida's POV:

När vi alla fick höra att Harry var tvungen att stana kvar så länge på sjukhuset fick vi inte fram ett ord. Både vi och han visste att vi inte hade tid eller ville vara kvar på sjukhuset. Vi skulle åka hem imorgon och vi skulle till skolan på måndag och vi skulle återvända till verkligheten igen. Men jag ville ha en dom här två sista dagarna till att ha det riktigt kul.
-Men Harry känner du inte för att vara lite busig idag?? sa jag och kollade på han.
-Vad menar du sa han och båda börjadde förstå varandra.
-Du kanske vill rymma under dagen sa jag och blinkade åt honom.
-Jaa!! Snälla jag vill vara med er nu när det är sista dagen ni är här. Plus att vi har några dagar ledigt nu så jag vill ju inte slöda bort nån dag på att ligga här.. sa Han
-Jaa, jag hämtar en rullstol vi kan sätta dig i sa Louis och sprang iväg.
-Haha så jag skall spela att jag inte kan gå heller..sa han och skratt suckade.
När Louis kom till baka mer rullstolen såg det rätt dumt ut när Harry satte sig i den, men vi hade ju inget annat val. Liam ringde ett samtal snabbt och vinkade på oss sedan för han hade gått ut ur rummet när han pratade i telefon.
-Bill står utanför om ungiför 5minuter så vi drar oss ner sa han sedan.
När vi kom ner stod Bill utanför med en stor svart bil.
-Kom skynda er att hoppa in i bilen. Jag tar hand om sjuklingen sa han och tog tag i Harrys rullstol. Vi andra skrattade bara medans vi snabbt hoppade in i bilen och Harry gick och satte sig där fram medan Bill la in rullstolen där bak.
Miriam's POV:

När vi satt i bilen på väg till stan så satt jag i Liams knä och kollade ut igenom fönstret. Jag satt och tänkte på vad som hade hän igår. Det var helt otroligt. Nu visste jag att jag verkligen älskade Liam.
Vi stanade utam för wicked. Killarna hade bokat biljetter till oss så vi gick in och satte oss på våra platser. Harry vägrade rullstolen så han och Louis smög in för att inte bli påkomna. När dom satt sig vid oss började förestelningen. Det var riktigt bra, jag trodde den skulle vara dålig men det var faktiskt bland det bästa jag sätt.
Efter vi sätt på wicked så var lockan ungifär 13.00 så vi bestämde oss för att åka och äta någont. Jag och liam var inte så hungriga så vi bestämde oss för att åka till milkshake city. Vi sa hejdå till dom andra och sedan åkte vi iväg. Liam vinkade hit en taxi och vi satte oss i den. Liam tog tag i min hand och vi knöt ihop våra fingrar.
Vi gick in till milkshake city och jag beställde en oreomilkshake. Liam tog en kittkattmilkshake, vi satte oss vid ett bord och pratade.
-Du fattar inte hur mycket jag kommer sakna dig när du åker hem imorgon va? sa Liam och såg ledsen ut.
-Jag kommer sakna dig med, men vi kommer ju snart igen sa jag och log mot han. Då log han med.
-Jaa, men et är ju en evighet tills dess...
-Bara typ 5-6 veckor.
-Ja, och det är mycket?
-jaa okej, jag kommer sakna dig en massa.
Vi pratade en rätt lång stundun och sedan slog det mig tanken att min mamma fyllde år om 3dagar.
-Shhiitt!! Jag måste köpa present till mamma som fyller år på tisdag sa jag och kollade på Liam med stora ögon.
-Men då pker vi och fixar det? sa han och log.
Vi reste oss upp och han tog tag i min han. Vi bestämde att vi skulle åka till harods och försöka hitta nått där.
När vi kom dit så gick vi direkt till sko avdelningen för jag visste att mamma önskade sig ett par.
Vi kollade runt ett litet tag. Jag letade efter ett par speciella skor, för min mamma kunde vara lite så att hon hade kanske bara svarta kläder och sen ett par roliga skor till det. Vi kollade ett tag och sedan hittade jag dom. Ett par ljusrosa klackar med en stor rosett där bak. Dom var helt otroligt fina. jag gick fram och tog dom och sedan gick jag till kassan och betalade. Efter vi gått ut från harods plinga min telefon till, jag tog upp det och såg att det var ifrån Ida " Hej, vart är ni? Vi tjejer hade tänkt att bara ha en myskväll för oss själva idag om det är ok?? xx" jag svarade direkt "Vi skall nog hem nu. Ja visst det bli jätte mysig" det drljde inte länge innan jag fick ett svar. " Okeej bra kom hem nu så gör vi iordning för kvällen" Jag la ner mobilen och berättade vad vi bestämt för Liam. han såg inte speciallt glad ut när jag sa att vi inte skulle vara med dom men han förstod oss. Han följde mig hem till Jane och när vi var utanför kysste han mig hejdå och gick.
Jag upp mot trappan och knackade men ingen öppnade..
Äntligen kapitel 26 :D
var ett tagsedan ni fick det!! Förlåt men inte haft tid.
Och lovade ju er ett långt kapitel men imed att ni vat så dåliga på kommentera så ja..
Men det blevhelt okej lång bara för vissa av er är helt underbara och kommenterar.
Frtsätt så och jag lovar att det blir mer uppdatering och längre kapitel om jag får kommentarer.
Så vi kan la säga minst 8 för att ni skall få ett helt okej långt kapitel.


Kommentarer
Postat av: Miriam

Vet inte riktigt vad jag ska säga!!?

Den är så sjuukt bra, jag önskar verkligen detta var verklighet!!:D haha!!

2011-12-08 @ 20:51:22
Postat av: Anonym

as bra meeer!!

2011-12-09 @ 15:01:57
Postat av: Daniella

sv; underbart! :) xx

2011-12-09 @ 16:56:08
URL: http://onedirectionworld.blogg.se/
Postat av: Matilda

ASSSSSOOO LOLLOOBOLLOOOOO VARFÖR ÄR DU SÅ BRAAAAAAAO ♥

2011-12-09 @ 16:57:37
Postat av: johanna

as bra Louise :):):)

2011-12-09 @ 17:49:25
URL: http://johannajensens.blogg.se/
Postat av: 1D-blogg

Åh, tack så jättemycket :') Jadå, vi fortsätter på samma bana, haha!

2011-12-09 @ 23:38:45
URL: http://onedirectionsweden.se
Postat av: Chattis

Riktig fin design och bra skrivet också!

Läs gärna min :)

xx

2011-12-11 @ 17:43:24
URL: http://lightupmyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0