Chapter 33

- Nej Daniella neej !! Men innan hon han svara hade hon redan läst och blev helt tyst med jätte ögon
och satte sig snabbt upp och gav mig telefonen.
- Du måste tro p vad jag säger nu för annars kommer allt bli fel ... sa jag. Hon vände blicken mot mig


381036_336222033070598_282721401753995_1356028_27193170_n_large


Daniella's POV :

" Jag kan förklara.." Var det ända jag hade hört från vad Jane hade sagt. Jag var helt chockad.
På det smset jag precis läest stod det att det var från Harry Styles och på det stod det.
" Hej älskling !! Har du slutat nu ?? Isf har du lust att ses jag och Niall är hemma och chillar
bara ring mig !! x " Jag kunde inte riktigt förstå. Kunde det vara så att det var Harry Styles
från One Direction ?? Jag kollade chockat på jane och sedan svarade jag henne.
- Va det där Harry, Harry Styles ?? Hon sneglade lite och sedan nickade hon.
- Aa.. Det är Harry från One Direction och ja, det som stod på smset var sanning.. Jag och
Harry har varit tillsammans ett tag nu och vi har inte gått ut med det men många vet det ändå.
Jag ville berätta för dig men inte i skolan och idag nu när jag skulle berätta för dig så aa...
- Fick jag se smset av bröt jag henne och hon nickade. Det blev tyst en liten stund..
- Men då är ju du tjejen som Harry kysser p åalla bilderna ?!? Utbrast jag sedan glatt.
- Japp, det är jag.
- Åhh !! Gud va coolt !! Min bästa kompis är tillsammans med Harry Styles. Jag slängde mig om
henne och kramade henne.
- Haha jaa, och du skall få träffa dom idag sa hon och kollade på mig.
- Va?!? Jag ?? Neej.. men va ?? fick jag bara ut.
Hon skrattade bara åt mig.
- Ta det lugnt jag var också så i början men ta det lugnt det kommer bli en vana för dig att träffa dom.
Jag kramade henne ännu en gång.
- Jag kan inte riktigt fatta det !! Du är tillsammans med Harry och jag skall få träffa dom idag, och
nickade bara.
- Men du måste ju berätta för mi hur allt gick till ?? avbröt jag mig själv.
Hon berättade allt hur dom hade krockad hon han köpt ny tröja till henne pch allt och jag kunde inte
förstå att det var sant det var så coolt.
Jane's POV :

Jag visste nästan att Daniella skulle reagera som hon gjorde. Men jag förstod henne.
Det skulle jag också gjort om jag var hon.
Vi satt och pratade om allt jag varit med om med killarna och sedan slog det mig tankern att vi
hade glömt av att ringa Harry.
- Jag måste ringa Harry sa jag och slog in hans nummer på mobilen. Jag satte på högtalaren
och jag såg att Daniella tog en kudde för ansiktet och jag kollade p åhenne med en " Varför
skall du ha en kudde " minen och hon skrattade bara.
- Ifal om att jag skulle börja skrika när han svarar. Och hon hade rätt... Det var tur att hon tog
kudden för när Harry svarade började hon skrika och hoppa upp och ner med kudden för ansiktet.
Hon såg rätt dum ut men jag skrattade bara jag kunde allt förstå henne.
Efter ett tag kom jag på att Harry fortfarande var kvar i luren..
- Ojj Hey Harry glömde att du var där.
- Det kändes ju bra, och man hörde Niall skratta i bakrunden.
- Förlåt, men vad gör ni ??
- Absolut.. INGET
- Haha får vi komma över ?? frågade jag och Daniella gapade med stor mun mot mig.
- Självklart kommer ni nu då ??
- Japp puss
- Puss. Vi la på och samtalet avslutades. Daniella bara stod där och kollade på mig med stora ögon.
Jag skrattade åt henne för hon såg så dum ut sedan fick ut en mening. Jag som trodde hon aldrig
skulle kunna prata igen efter den chocken hon fick...
- Menar du att vi skall hem till dom nu ?? Utbrast hon och slängde sig i sin säng.
- Ehh..?? jaa haha sa jag och log.
- Åhh herre gud Jane nyp mig jag drömmer.
- Okeej sa jag och nöp til henne lite lätt.
- Haha Ajj!! Det gjorde ju ont skoj suckade hon sedan.
Vi gick ner och tog våra saker efter gick vi mot bussen.
Harry's POV :

Jag och Niall låg i soffan och kastade en boll tillvarandra. Vi hade verkligen
inte gjort något idag. Eller jo vi hade drivit med varandra på twitter och
varit och handlat mat. Men hur kul är det ?? haha.. Jag var lite närvös för
hur Janes kompis skulle reagera imed att jag hörde henne i telefonen. Men
egentligen borde jag inte det ?? Det är ju bara kul att ha fans. Vi låg i soffan
och kasstade den där dumma bollen till varandra. Niall var så himla dålig på
att kassta så det fans inte. Varje gång han kasta så flög bollen åt helt fel håll.
Så jag fick gå upp och hämta den HELA TIDEN. Men som tur var när han
kasstade och den flög ända in i kket så knackade det på dörren. Jag gick upp
och öppnade dörren. Där stod Jane och en lång blond tjej gämte.
- Heej du måste vara Janes kompis sa jag och sträckte fram handen.
- aa.. Heej, sa hon och tog tag i min hand.
Jag gick sedan fram till Jane och kysste henne. Danielle som hon hette kollade
på oss med stora ögon. Det var rätt gulligt av henne För man såg att hon egentligen
ville hoppa och skrika men försökte vara lugn. Vi satte oss ner och pratade om
allt möjligt och desstu med tid som gick så desstu mer lung blev Daniella.
När klockan ungefär blev halv8 bestämde vi oss för att köpa pizza. Jag ringde och
beställde medans Daniella och Niall rebjöd sig att hämta pizzan.
Daniella's POV :

Det kändes lite konstigt att gå med Niall Horan och skulle köpa pizza.
I början var det rätt tyst i mellan oss men vi började prata
mer och mer för hur närmre pizzerian vi kom. Den låg inte så jätte
långt bort så det var bra. Niall tog upp sin telefon och svarade några
gånger på sms som han fick hela tiden. Och till slut blev jag så nyfiken
på att fråga vem det var.
- Vem var det ?? sa jag öite stelt.
- Haha det var Ida sa han och log. Ida..Ida..Ida.. jag kände igen namnet
men kunde inte riktigt få till ifrån vart. Sedan slog det mig !! Hette inte
hans tjej från Sverige så ?? Jag var tvungen att fråga..
- Är inte det din tjej från Sverige ??
- Haha, jo det är det. Sa han och la ner telefonen i fickan. Vi började
prata om hur det var när dom träffades och deras första kyss. Det var
så romatiskt. Tänk om det nån gång skulle bli jag... Vi pratade länge
och han berättade en massa saker för mig som jag inte visste. Det var
kul att gå och prata med han för jag trodde ju att jag visste så mycket
om honom när jag egentligen knappt visste nått. Jag förstod inte heller
riktigt att han berättade så mycket för mig. Jag menar vi har känt varandra
i kanske en timme. Men han sa gång på gång att jag inte var som alla
andra fans. Jag var tydligen annorlunda. Jag visste inte om jag skulle ta det
posetivt eller negativt. Men jag hoppas ju att det var posetivt så jag tog det
som det. 
Hoppas ni gillar det !!
Och tack för alla underbara kommentarer älskar er alla !!
så fortsätt så !!
inga kommentarer = inga kapitel

Och en till sak!! Här är en ny startan dovell om killarna so är grym !!
http://onedirectiondiary.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mera, älskar't !!

2011-12-20 @ 22:52:06
Postat av: Anonym

As bra meer!!

2011-12-20 @ 23:49:42
Postat av: Daniella

HERREGUD! spännande!! waaah! x

2011-12-21 @ 09:15:28
URL: http://onedirectionworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte bra kapitel meer!!

2011-12-21 @ 13:49:57
Postat av: Matilda

SUPER BRAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-12-21 @ 19:02:15
Postat av: Anonym

2011-12-22 @ 17:11:21
Postat av: Anonym

Jättebra verkligen!

2011-12-22 @ 17:11:58
Postat av: Anonym

Jätte bra ! mer :)

2011-12-23 @ 18:11:25
URL: http://novelleronedirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0