Värt att läsa !!

Heej heej,
Det bli nog inget kapitel idag heller.
Jag har tävlat hela dagen idag så ja, jag har ju inte kunnat skriva.
+ att jag gjorde seriöst sveriges största tabbe idag !?!
SRTÖST ALDRIG SKÄMTS SÅ MYCKET !?!
Om ni vill veta så visst får bjuda på mig...
Haha vi skulle upp på prispallen och ta kort så tävlade jag lite med min kompis om vem som skulle
komma först så när jag varframma vid pallen och skulle gå upp...
Ni vet man lägger en matta framför för att folk inte skall behöva ha skridskor på sig när man skall ge pris.
Så när jag går på den mattan halkar jag och ramlar och får prispalls kanten rakt på revbenen och jag bara ramla ihop och skrek... mer behöver ni inte veta, då blir det riktigt pinsamt...
Men som tur var så knäcktes/bröts ingen utan jag fick bara ett rätt stort sår och en blodig kläning..
HAHAHAHAHAHAHA!!!
Herregud vad pinsamt eller?!?
Hur fasiken lyckas man ramla på en f*cking matta och sedan ramla och få prispallen i magen..
hahaha...
Så nu säger alla att jag är den klantigaste dom har träffat.. bad for me..
Så ja jag har jätte ont så jag kan knappt sitta upp. Så jag hoppas ni förstår att jag inte kan skriva så mycket.
Detta inlägget tog mig faktiskt ett tag att skriva.
Men stana kvar !!
Jag lovar att när jag inte har lika ont längre så skall jag skriva !!
Hoppas ni förstår att jag inte kan skriva imed att jag har rätt ont så är det svåt.
Men ha det toppen och jag skall skriva så snart jag kan !! :D
( Nu får ni några bilder från tävlingen, haha och en underbart fin på killarna klart :D )
(kan ni hitta mig?? Gör ni det får ni ett extra lång kapitel haha!! och jag är med på alla..haha)
Tumblr_lw06dnfiv21r3cnp0o1_500_large
Dom gjorde ändå hela inlägget ?!?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag såg dej på alla bilderna Lollo :)))

2011-12-10 @ 23:09:12
Postat av: Daniella

men herrejösses! hoppas du är okej! xx

2011-12-10 @ 23:13:49
URL: http://onedirectionworld.blogg.se/
Postat av: Anna

Aj. Krya på dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0