Chapter 15

Filmen var inte den bästa så vi alla somnade i soffa. Jane låg i Harrys famn och harry lutade sig mot soffkanten jag låg i louis och Zayn låg i mitt. Man kände verkligen att allt var på äkta och att dom inte bara spelade. DOm var verkligen mina vänner!!  




Harry's POV:

Jag vaknade av hur nån ryckte i dörren, jag ryckte till och kollade in kom Niall, Liam, Miriam och Ida alla hade jätte leenden på läpparna så det hade nog blivit en lyckad dejt.
-Har ni haft det bra?? frågade jag när dom kom fram till soffan då ryckte Jane till.
-Jaa vi har haft det super sa Liam och la armen över Miriam.
-Åhh va bra brast Jane ut och väckte Matilda och Zayn, Louis låg fortfarande där och sov som vanligt.
Vi alla reste oss upp förutom Louis.
-Jag vet utbrast Niall.
-Vaddå?? svara jag.
-Vi gör ett bus på Louis.
-Jaa haha utbrast matild.
-Jaa vi häller en hink vatten över honom sa jane och sprang och hämtade en hink.
-Pax för att hälla vattnet så jag när hon kom till baka med en hel hink full med vatten.
Vi alla gick fram och precis innan jag skulle hella utbrast Miriam.
-Vänta jag måste bara filma detta och tog upp sin telefon hon tryckte på star och gjorde tummen upp.
-Ett två TRE skrek jag och Louis han vakna till och sedan fick han allt vatten på sig och allt blev blött och soffan med.
-ÅÅÅhhhh ni ska få sa han och ställde sig upp och börja jaga oss. Den första han fick tag i var självklar Matild och han lyfte upphenne och hon skrek bara.
-Neej Louis jag vill inte bli blöt!!
-Synd om dig snygging skrek han medans sprang ut mot poolen med Matilda i famnen.
-Louis nej jag vill inte bli blöt!! Han han inte svara innan både han och Matilda va i poolen. Vi alla andra sprang ner bakom henne och alla skrattade så mycket så att vi fick lägga oss ner.
-Jag hoppas du verkligen fick med allt på filmen Miriam, fick jag ut mellan jag skrattade.
-haha jaa fick med allt.
.Vaa?!? Jag måste se skrek jag och tog hennes mobil.
Vi alla som var kvar på land alltså alla utan Louis och Matilda satte oss och kollade..Gudva rolig den var och alla la sig ner och skrattade igen sedan kände jag hur varmt det blev även om det var höst och skulle säker börja snöa vilkendag som hälst tog jag tag i Jane och hoppade i.
-Neej Harry inte poolen, sa Jane men det var försent
-Åhh neej nu kommer jag bli sjuk sa hon lite eronisk.
-Nejdå sa jag också kysste henne. Sedan hoppade restan också i 9st ungdommar badandes med kläder en höst kväll det får man inte uppleva många gånger. Jane satte på musik också så det blev ett riktigt poolparty. Jag och Zayn sprang in och hämtade drick också.
-Här ska det festas sa jag och Zayn i mun på varandra när vi sprang ut igen.
Vi höll på i kanske 1 timme men sedan började vi alla frysa hur mycket som hälst och sedan gick vi upp.
Och så kom vi på att vi inte hade några kläder med oss..
-Ehh.. Jane vi har ju inga kläder..sa jag och kolla på henne.
-Haha juste du kan få låna nått av mig sa hon och blickade.
-Haha aa jo och jag skall få plats i dina kläder...
-Haha vi kan la försöka..
Vi alla gick upp och nu skulle jag Liam Niall Zayn och Louis få på oss kläder från Janes garderob..

Detta blev ett kort kapitel och kanske inte så roligt men hinner inte mer idag.
Ni får fortsättning troligen på fredag kom nog inte va hemma imon så mycket men skall klart försöka ni kanske får ett sånt här kort kapitel isf!!
Ock såklart kommer ni får veta hur dejten gick för Ida,Miriam,Niall och Liam!!
men kommentera annars får in inget nytt kapitel 6kommentarer!!!
Haa det braaa!! xoxo

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tackar! Vi får väl se ;)

2011-11-17 @ 20:55:17
URL: http://onedirectionsnovell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finner inga ord asså

2011-11-17 @ 21:16:13
Postat av: julia porsefeldt

asså jävlar va grym du ör, har verkligen fastnat i den, du borde typ bli författare när du blir stor :)

2011-11-17 @ 21:30:43
Postat av: ebba

Fortsätt skriva! Skit bra juu

2011-11-17 @ 21:53:36
Postat av: Miriam:D

BÄÄÄST louis!!!! <3 :D

2011-11-17 @ 22:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0