Chapter 9

Vi gick in och lagade lite mat sedan satte vi oss i soffan med maten och kollade på en film. Alla vi blev så trötta så alla somnade i soffan hemma hos Liam utan jag. Jag kunde inte somna jag låg över Liam och orkade inte flytta mig för jag låg så skönt jag kollade på Harry han såg verkligen lycklig ut igen. Sedan låg jag ock tänkte på massa och somnade tillslut.


Jane's POV:

Jag vaknade nästa morgon av att mamma väckte mig och inte av solen för första gången.
-Godmorgon gumman klockan är redan 1 du har sovit jätte länge idag sa hon och kramade mig.
-Godmorgon mamma, ojj! A det blev en lång dag igår.
Jag kollade mobilen och såg att jag hade fått ett 2 sms ett av Harry och ett av Matilde jag trycket gick in på Harrys först som hade skrivit " Godmorgon älskling!! Tror du inte vaknat en. jag skall vara i studion tills klockan två idag kan vi ses efter?" Jag svarade direkt " haha sant! Jag vaknade nu men visst jag hinner nog bli klar" Sedan kollade jag Matildas sms " Hola Loouuisee :) Gud vad kul det skall bli att komma till dig i London hoppas vi kommer möta 1D jag menar imed att dom bor i Londin!!:D Undra bara om jag skall ta med mig nått specielt från sverige som din favorit "marabo" haha vi hörs!! saknar diig " Matilda och Miriam visste inget om 1D eller mig och Harry bara Ida och vi bestämde att det skulle bli en överaskning. Jag tryckte upp svara och skrev " Heeej Mattis :)) saknar dig massa ja man vet ju aldrig men vi får la hoppas!! Jaa snölla ta med marabo i mina favorit smaker alla 5:D Och polly och svenska fiskar!! Vi ses snart " efter jag skickad vibrera telefonen och jag hade fått ett sms av Harry "Du har 45minuter på dig. Du kommer inte hinna om jag känner dig rätt. Ring mig när du är klar haha x" Jag skratta lite lätt för mig själv och svara " Du känner mig för. Skyndar mig allt vad jag kan "  Jag sprang ner och tog en macka snabbt i handen sedan gick jag upp och tog en varm dusch. Sedan gick jag in i mitt rum igen och öppnade dörren till min garderob. Sedan gick jag in och tog fram en A&F t-shirt och ett bar Jack Wills byxor och en koffta sedan gick jag in i mitt badrum och sminkade mig och borstade mina tänder jag kollade på kolckan den va 10över 2 . Jag gick och ringde ´Harry.
-Heej snygging svarade han.
-Men tjeena sa jag och skratta.
-Ojj du va snabbere än vad jag trodde.
-Haha jag skyndade mig ju.
-Va bra men jag kan hämta dig om 5minuter vi är typ vid dig.
-Ja det blir jätee bra jag går ut och ställer mig puss.¨
-Puss.
Jag tog min plånbok mobil och nycklar och hämtade en väska sedan gick jag ner och tog på mig mina skor och en skin jacka till de. Sedan kollade jag mig snabbt i spegen så att altt såg okej ut och sedan gick jag ut till Harry Niall Louis Zyan och Liam.

Harry's POV :

När Jane kom ut så tutade Louis minst 10gånger och hon skrattade bara och vinkade glatt.
Sedan kom hon in i bilen.
-Heej killar sa hon glatt när hon öppnade dörren.
-Heej Jane sa vi i mun på varandra.
-men vart skall jag sitta sa hon och börja skratta.
-Du får sitta i mitt knä sa jag glatt.
-Neej!! utbrast Louis.
-Hon skall sitta i mitt hon måste börja köra tycker jag allt!! Och alla bröt ut i skratt.
Hon hoppade in och satte sig i mitt knä.
-Så vart skall vi frågade Louis när han startade bilden.
-Kan vi inte shoppa utbrast Jane.
-Neeeej jag är hungrig skrek Niall.
-Men om vi åker och äter så Niall får sin mat så kan vi shoppa sen? sa Jane
-Det låter som en mycket bra ideé sa jag och Louis startade bilden.
Vi åkte till MC så Niall kunde få sin mat men vi andra var också hungriga så alla betämde sig för att äta alla utan Jane.
-Ska du inte äta älskling? 
-Nej jag är inte så hungrig jag tar hellre nått snabbt på stan.
Vi satt och pratade och skrattade ett tag sedan såg man på Jane att hon ville åka och shoppa.
Vi gick och slänge våra saker och sedan satte vi oss i bilen. Vi åkte in still stan sedan gick vi säker 5 butiker utan att hitta nått eller a Jane hittade
Vi åkte in still stan sedan gick vi säker 5 butiker utan att hitta nått eller a Jane hittade saker hela tiden. Det kom fram några fans till oss och ville ta bild och självklart sa vi sa. Vi tog bilder och alla fick varsin kram och jane stod lite utanför oss och sedan frågade ett av fansen " Är det din tjej och pekade på Jane " Jag vände mig om och kollade på henne hon nickade bara " Ja, ja det är min tjej " sa jag och log då sprang alla fram till Jane istället. Dom frågade henne om en massa saker men jag vet inte riktigt vad för hörde inte. Efter gick vi in på A6F min favorit affär. Där hittade jag nått i alla fal, eller a 3 saker en tjock tröja och 2 t-shirts. Zayn köpte en sak Liam 2 Niall 5 och Louis 1 eller köpte och köpte vi fick det för när vi har på oss det så gör vi reklam för märket så vi får det grattis.  Och Jane köpte A6F parfymen. Sedan gick vi alla och tog varsin frapino på Starbucks.
Vi satt där till det stängde och sedan va det dags att resa på sig.
Louis skurtsade oss hem mig och Jane till henne och sedan sa vi hejdå till killarna och gav dom alla en kram.
Jag och Jane gick in i huset och sedan upp till hennes rum. Medans hon packade allt hon skulle ha med sig till mig så pasade jag på att gå in på datan en stund och kolla min twitter jag kollade det senaste och sedan skrev jag "Just sitting in Jane's room and waiting..She's so slow" Sedan stände jag av datan och gick fram till jane som precis var klar. Jag öppnade min famn till henne och vi mötes i en perfekt kyss. Till slut låg vi tillsammans på hennes säng och kyssen var inte avslutad. Jag började ta tag i hennes tröja men hon stoppade mig jag suckade inte högt men tillräckligt högt för att hon skulle höra. Hon skrattade bara.
-Mamma och pappa är hemme.
-Juste.
-Vi kan ta det lite senare sa hon och blinckade och jag log.
Vi satte oss upp igen och hon gick fram till spegeln och fixade sin fläta som stod åt alla håll.
Jag gick fram till henne och fiskade i hennes öra " Du är så fin" Hon vände sig om och pussade mig lät på munnen och sa"Du är ocksp fin" Hon tog min han och gick ner för trappan.
Vi sa hejdå ock sedan gick vi mot mig.

Jane's POV:

När vi kom hem till Harry gick jag upp och lämnade mina saker snappt på hans rum medans Harry gick in i köket och började laga mat. Jag gick ner till han igen och hjälpte han att laga mat. Det blev fiskpinnar med potatis mos. Vi gick ut och satte oss i soffan och åt då tog jag upp min mobil och kollade min twitter snabbt och skrev " Me and Harry are best at cooking " Sedan tog jag en bild på våran mat och la ut det. Då tog Harry min mobil och jag slängde mig över honom för att försöka ta den av honom men jag lyckades inte så bra.
Men till slut blev det att vi satt ihop tryckta i soffan och gick igenom alla mina bilder. När han kom till några bilder på mig Miriam, Ida och Matilda väände sig mot mig.
-Saknar du dom? sa han och kolla på mig. Jag bara nicka.
-Förstår de sa han och fortsatte och kolla.
-Men dom kommer på tisdag sa jag glatt.
-Va? vad kul sa han och log.
-Vet dom nått om oss föresten.
-Neej, eller jo bara Ida men vi tänkte att vi skulle överaska dom andra för dom vet inte ens att vi har träffats sa jag och små skratta.
-Jaaa!! utbrast han.
-Och så får vi bara komma dit hon dom fattar inget?
-Ja det blir jätte bra ju sa jag och log.
Vi kollade klart på resten av bilderna och sedan när vi hade ätit upp och fixat allt i köket så gick Harry fram till mig och lutade sig mot mig och gav mig en lika perfekt kyss som han alltid gav mig.
-Tack för maten älskling sa han och log.
-Tack själv du sa jag som svar.
Han tog min han och vi gick upp till hans rum.
Det va kapitel 9!!
vad kommer hända nu..??
Hoppas ni gillar det iaf !!
Försöker skriva så mycket jag kan ni får iaf ett om dagen förhoppningsvis!!
Men jag vill ha 6kommentarer för att ni skall få kapitel 10.
Skriv gärna vad ni tycker!!
Ha det bra!! xx

Kommentarer
Postat av: Miriam

Den är verkligen super duper bra!!! Du skriver såå bra och innehållet e bäst! :D:D

2011-11-11 @ 22:07:01
Postat av: Anonym

as bra meeer!!:D

2011-11-11 @ 22:18:16
Postat av: "Mattis" HAHA

Yäyäyäyäyäää awesooome juuu!!! :Dxxx

2011-11-11 @ 23:09:22
URL: http://mmatii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt braaoo!

2011-11-11 @ 23:11:21
Postat av: sophie

Tack, vad roligt att du gillar den!

Sjuuukt bra, meer! :D

2011-11-11 @ 23:51:27
URL: http://onedirectionsnovell.blogg.se/
Postat av: Anna

Riktigt bra!!!!!

xx

2011-11-12 @ 11:16:55
Postat av: Sofie

guuud vad du är grYm !!!

man vill lixom att det aldrig ska ta slut xx

2011-11-12 @ 16:51:46
URL: http://sofiess.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0