Chapter 16

-Haha vi kan la försöka..
Vi alla gick upp och nu skulle jag Liam Niall Zayn och Louis få på oss kläder från Janes garderob..




Jane's POV:

Vi gick in i min garderob och skulle hitta nått till killarna. Jag började rota blan alla mina kläder som dom någ skulle kunna få på sig. Jag togfram mina 2one piecer jag hade.
-2 Av er kan ja ha på sig dom här?? sa jag och sträckte fram en med usa flaggan och en rosa.
-Pax för den rosa sa Louis och tog tag i den och vi andra bara skratta.
-Jag kan ta USA han Zayn säga innan Niall för han skulle precis säga att han skulle ta den imed att han hade en egen.
Dom satte på sig dom och dom var kanske lite tajta men det funkade så bra så. Och imed att dom struntade i ett ha några tröjor under så såg dom ännu sexigare ut.
-Är jag snygg eller snygg sa Louis när han kom till baka.
-Du är jätte snygg sa Matilda och blinka.
-Jajajaja.. men vad skall vi ha på oss sa harry till mig.
-Juste ni skall ju ha kläder också sa jag och fortsatte och leta.
-Den kändes Jane sa Niall och sucka eroniskt.
-Här, dom är förstora på mig så dom kommer kunna passa sa jag och tog fram två par mysbyxor.
Liam och Niall slängde sig fram och tog varsina byxor.
-Men vad skall jag ha då?? sa Harry lite uppröt.
-Haha ta det lugnt vi hittar nått sa jag och fortsatte att leta.
Jag letade och hetade lite t-shirtar jag börja skratta för mig själv för jag hittade en stor grå t-shirt jag hade gjort på slöjden hemma i Sverige där det stod "Harry ♥ Jane" .
-Haha här har ni i alla fal en t-shirt sa jag och tog fram.
-Den tar jag sa Harry och tog tag iden. Han väcklade ut den och sedan kollade han vad det stod på den.
-Haha!! Gullig sa han och log mot mig.
-Haha, Eehh.. Harry jag hittar inga mer byxor..sa jag och kollade på han.
-Haha jag får la gå i kalsonger och t-shirt hem sa han och blinkade. Sedan gick han fram till mig och vi möttes i en perfekt kyss.
Dom kumde inte sova här idag imed att Mamma fyllde år i morgon och att dom skulle till studion vid 7 imorgon så vi bestämde att vi skulle ses imorgon på kvällen i stället för dom var bjudna till mammas 40års fest. Det kanske inte skulle bli det roligaste men vi var i alla fal tvugna att va där en stund men sedan skulle vi alla dra.
Vi gick ner och skulle säga hejdå. Dom såg nog rätt dumma ut imed att Harry bara hade på sig en t-shirt som satt rätt tight, Liam och Niall hade bara ett bar mysbyxor i rosa och Liams var rosa och Zayn och Louis gick i varsin one piece utan någon tröja under rätt långt ner dragen.
-Herre gud vad folk kommer glo på oss nu när vi skall gå hem sa Niall och såg lite fundersam ut.
-Joo men du.. du har i alla fal nått som döljer din dinge ling sa Harry och alla börja skratta.
-Men sätt en hat framför din dinge ling sa Niall lite kaxigt och alla skratta ännu mer.
-Vänte lite nu sa Louis och alla blev tysta..
-Vat är en dinge ling?..ingen sa något alla bara kollade på varandra..
-Aha you men a penis sa han och blinkade medans alla andra började skratta.
Vi gav alla en kram och jag gav Harry en kyss ocksp sedan började dom gå hemåt och det såg hur kul ut som hälst så vi kunde inget mer än att skratta ännu mer en vad vi redan gjort.
Ida's POV:

Vi gick upp till janes rum och gjorde oss iordning sedan satte vi oss ner i våra sängar och snackade innan vi skulle lägga och och sova.
-Så berätta vad som hände?? Sa Matilda helt uppspelt.
-eehh.. var skall vi börja sa jag och kollade på Miriam som bara skrattade.
-Ehh först gick vi och satte oss i limosinen som dom hade beställt så åkte vi till en jätte mysig restaurang och åt jätte god mat och pratade och hade det jätte bra. Efter vi varit där och ätit så frågade Niall mig och jag vill fälja med han och det gjorde vi självklart. Sa jag och log
-Fortsätt sa Jane jätte glad.
-Haha jaja, när vi kommit ut är restaurangen så tog vi en taxi till london eye som han visste att jag ville åka innan jag åkte hem så vi åkte den och vi satt och pratade jätte länge sedan tog han tag i min had så gick vi fram till fönstret mot vattnet och imed att vi hade en egen för oss själva så hade vi på åt konstigt sätt sa på musik i den. Och där vi stod där vid fönstret la han sin arm runt mig.
-Du vet att du är helt fantastisk sa han och vred mig mot honom.
-Nej det viste jag inte men jag vet en annan person som är de och log.
-Vem??
-Du så klart sa jag och log. Han lutade sig mot mig och vi möttes i en perfekt kyss.
-så han kysste dig sa Matilda och flög över mig.
-Haha jaa.. Åhh han är så perfekt.
-Så ni är tsm?? sa Jane glatt.
-Ehh.. jag tror de sa jag och log
-Åhh grattis jag är så glad för er skull sa jane och slängde sig över över matilda och mig.
Miriam's POV:

-MEn Miriam du måste berätta vad som hände med dig och Liam? sa jane och kolla på mig.
-vill ni verkligen veta det? sa jag ock kolla på dom med ett leende.
-Ehh..jaa?!? sa matilda och Jane i mun på varandra.
-Haha okeejj. Efter vi då varit på den musiga restaurangen så tog Liam med mig ut. Vi gock en liten mit och sedan så stod en häst och vagn och väntade på oss.
-Åhh har du beställt den?? sa jag och kramade han.
-Jaa klart sa han och tog tag i min hand.
Vi satte oss och vi åkte längst med themsen och det var mörkt och alla lampor va tända och allt var så mysigt.
Vi åkte långt och sedan stanade den och vi gock av. Vi gick över en bro och vi ställde oss i mitten av bron.
Han la sig arm över mig och vi bara stod där och kollade och allt kändes så perfekt sedan av bröt  han tystnaden.
-Även om jag inte känt dig så länge så känns det som vi har varit med varandra 100 gånger innan sa han och log.
-Känns som jag känt dig jätte länge också sa jag och log.
Han lutade sig fram och sedan mötes vi i en perfekt kyss, när kyssen var avslutad kollade han på mig och sa:
_du vet att du har världens finast eögpn och log.
-Hela du är perfekt sa jag och log.
-Aww du är!! sa han och tog min hand. Och sedan började vi gå hem hit igen och på vägen träffade vi Niall och IDa.
-ÅÅhhh vaa bra så ni är också tillsammans? utbrast matilda och slängde sig över mig istället.
-Haha jag tror de sa jag och log
-Åhh grupp kram sa Jane och alla slängde sig på varandra.
Vi alla la oss ner för att sova nu. Imorgon fyllde Janes mamma år och det skulle bli en lång dag.
Jag gick snappt in på min mobil och såg att jag hade fått ett sms av liam " Godnatt Älskling" stod det och jag log. Nu va jag verkligen kär i min dröm kille och han var min och ingen annas jag tryckte på svara och skrev"Godnatt dear, Tack för en underbar kväll"
Det efterlänktade kapitel 16!!!
Nu är det här!?! Inte jätte långt men har verkligen inte haft mycket tid!!
Men imon får ni mer och allt.
6KOmmentarer och hoppas ni gillar de!! xoxo !!

Kommentarer
Postat av: Miriam:D

ÄLSKAR DEN!! Älskar också hur det gick på våran dejt, hahah! :D bäst e den!

2011-11-19 @ 00:06:14
Postat av: Matii

Asabraaaa lollooooooooooo love love!

2011-11-19 @ 00:08:03
URL: http://mmatii.blogg.se/
Postat av: Julia Ekedahl

Super bra! <3

2011-11-19 @ 09:19:41
URL: http://onenewstory.blogg.se/
Postat av: Julia Ekedahl

Super bra! <3

2011-11-19 @ 09:19:41
URL: http://onenewstory.blogg.se/
Postat av: landström

skit bra louis!!!!:)<33333

2011-11-19 @ 15:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0