Chapter 19

När vi kom in igen så kollade många på oss men vi brydde oss inte och vi gick till dans golvet där dom andra var.
-Vart har ni varit frågade Harry när vi kom till baka.
-Vi tog bara lite luft sa jag och vi alla började dansa och ha kul igen.




'Ida's POV:
Jag vaknade nästa morgon av att solen lös in i mina ögon, Jane klagade alltid på att hon fick solen i öhonen och nu när jag själv fick det märkte jag att det var sjukt jobbigt.
Jag satte mig upp och såg att det bara var jag som var vaken. Jag la mig ner igår och tänkte på igår.
Jag hade haft det så sjukt kul igår eller och Niall verkade inte alls skämas över mig eller nått han hade till och med kysst mig framför en kamera. Åhh tänk att han är min och bara min. Och när jag var som mest inne i mina drömar så kände jag hur nån skicka en kudde rakt på mig.
-Godmorgon drömaren sa Miriam och skrattade åt mig för jag reagerat som jag gjorde.¨
-Godmorgon sa jag och slängde till baka kuden på henne.
Då vaknade jane också.
-Godmorgon, var är matilda? frågade hon och kollade sig omkring.
-ehh..jag vet inte sa jag när jag merkte att hon inte var i sin säng.
-Jag har hittat henne sa miriam som låg på matildas säng,
-hon har nog trillat ut sängen sa jag och vi alla började skratta.
-MAAATTIILLDDAA DIN TÖNT ropade Jane och matilda flög upp från golvet.
-Jag är vaken sa hon och var helt förvirrad.
Och vi andra skratta ännu mer.
-Joo vi ser det sa jag medans jag skrattade.
Vi gick ner och och åt frukost.
-Så vad vill ni hitta på idag då? sa Jane med munne full med mat.
-Kan vi inte ha picknik??sa Miriam.
-Men det är ju svinkalt för att ha det vela?! sa Matilda
-Neejdå vi tar på oss extra och tar med massa filtar och fotbollen och lite så.
-Nää.. protesterade Matilda.
-Haha joo vi gör det till en kul grej sa jag och kollade på matilda.
-Jajaja, okeej då sa hon och log.
-Ja med det blir super, efter frukosten så åker vi och köper massa och sen åker vi på picknik då sa Jane och vi alla nickade instämande.
Vi dukade av och sedan gick vi upp och kläde på oss varmt.
Imed att vi skulle vara ute satte jag på mig ett par strumpbyxor över mina jeans och en vitt linne tunika,  och en extra tjock stickad tröja till det.
V packade ihop allt till pikniken och sedan åkte vi till mat affären.
Jane's POV:

När vi kom fram till mataffären så det första vi sog var alla afficher utanför.
"VART HAR DOM VARIT", "VILKA ÄR TJEJERNA", "HARRY PÅ NATTKLUBB" och "KILLARA HAR TJEJER"
Det var bilder från när killarna hade gått hem i mina kläder, bilder på när killarna kysste oss, när harry var bland oss alla och dans och bilder på Matilda och Louis.
-Vaa?!? vad är detta, utbrast Miriam när hon fick se alla bilder.
-Nej det får inte vara sant sa Matilda när hon fick se en bild på när hon och Louis kysstes.
-Matilda..Är det sant? fick jag bara ut..
Honsatte sig nerpå en bänk och la händernaför ansiktet och man hörde hur hon började gråta.
-Jaa.. men det va inte på det sättet sa hon medans hon grät.
-Men gumman varför har du inte sagt nått sa Ida och satte sig gämte henne. Det gjorde vi också.
-Alltså nej vad kommer hände nu sa hon och kollade på mig.
-Vi fixar detta sa jag och log mot henne. Och jag såg att hon log men inte försökte visa det.
Jag tog upp min mobil och ringde Harry. Det tog inte mer en 2singnaler innan han svarade.
-Hej älskling,
-Hej lillen. sa jag och log för mig själv.
-Haha vaddå lillen?
-Jaa du får ju inte komma in på nattklubbar.
-Inte du heller,??
-Nä men det fattar ingen, haha
-Inte mig heller??
-haha tänkte la att du inte har kollat nyheterna älskling, Han blev het tyst.
-Är det alvarligt?? sa han med lite orolig röst.
-Det ser rätt kul ut men aa.. vi måste stoppa ryktena!!
-Jaa jag kollar direkt.
-Bra gör det och ring mig sen då upp hejdå.
-Puss
Jag la på och gick till tjejerna igen.
-Det kommer att ordna sig sa jag till Matilda och tog tag i hennes hand.
-Nu tänker vi inte mer på detta vi har bara 1vecka kvar i London typ och vi gör det bästa av situvationen sa Ida och la sin arm om Matilda.
-jaa inte skall några ryckten förstöra för mig sa Matilda och torkade bort sin tår.
Harry's POV:

jag kollade på Louis och han svarade mig med en fundersam blick.
-vi måste kolla tidningen så jag och slängde mig mot telefonen och skulle ringa niall för han var ute och köpte matt.
-Heejj broosshh.
-Heej Niall, ta på dig kuvan och köp alla nya tidningar du kan hitta med oss på och kom hem sa jag och la på.
Niall han inte svara så jag fick ett sms av han efter 2minuter. "Så gjorde som du sa och ni kommer inte bli glada..."
Okej vad har vi nu gjort..
Niall kom in och verkligen gap skrattades och slängde tidningarna på oss..
-hahaha vi har skämt ut oss för hela världen sa han och skratta så mycket så han inte kunde stå upp.
jag , zayn liam och louis började blädra i tidningarna och det första vi ser är en bild på när vi går hem för nån dagsedan och har Janes kläder på oss.
Vi alla bröt ut i skratt.
-Va tusan?? fick zayn fram.
-duu jag går i kalingar?!? skrek jag och vi alla skratta så mycket så vi nästan kissa på oss.
men sean vände vi blad..
Då kom det upp en massa bilder..När jag och Jane kysser varandra, När Zayn och Yasmine dansar med varandra, Liam kysser Miriam , Niall kysser Ida och Louis kysser Mstilda..Vänta lite nu?!? Louis kysser Matilda?!
-Loouiisee?!?Utbrast Niall..
-Det va meningen att ingen skulle veta sa Louis och suck..

Kapitel 19
inte det bästa eller längsta..
Vad tror ni kommer hända nu när det kommer ut vad som hände med Louis och Matilda?
Missa inte nästa kapitel
Men jag har tappat läsare?!? vad är detta.....
Men ni som är kvar hoppas ni gillar det och skriv vad ni tycker.
6KOmmentarer..

Kommentarer
Postat av: Miriam

Den är så sjuukkt bra och jätte spännande!!! aaah loovee it!! :D High five på den duu, hahah!

2011-11-21 @ 20:09:11
Postat av: Julia

Jätte bra :)))

2011-11-21 @ 21:23:09
Postat av: Anonym

sjukt bra! Längre nästa gång!!! aldelless för kort för moi!! haha

2011-11-21 @ 22:12:46
Postat av: Matilda // http://mmatii.blogg.se //

suuuuuper Louise, du vet att jag älskar det!! ♥

2011-11-22 @ 21:45:48
URL: http://mmatii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0