Chapter 1



Jane's POV :

Jag vaknade av att solen lös in rätt i ansiktet.
Det var en helt vanlig lördags morgon i London. Jag satte mig upp i sängen
och kollade ut igenom fönstret. Sedan tog jag upp min mobil och gick in på
twitter och skrev :
"Good Morning London" jag kollade även om nån av killarna hade skrivit.
Harry hade twittrat för ungifär 8minuter sedan " today, it will be a verry good day,
SHOPPING SHOPPING SHOPPING x"
jag små log lite för mig själv. Jag la ifrån mig mobilen och gick in i mitt badrum,
satte på radion och höjde upp till högsta volymen. Jag gick in satte på vattnet och
 tog en varm dusch. Dom spelda feel-Robie Williams på radion en av mina favorit
låtar så jag sjung lite lågt med. Efter jag duschat gick jag in i mitt rum igen och
checkade mobilen jag hade fått ett sms av min kusin "Kl 11 utanför mig??x".
Vi hade bestämt att vi skulle ses idag så jag tryckte upp smset så jag skulle
kunna svara " Absolut det blir toppen!! x". Jag gick in i min garderob och
försökte hitta nått fint att ha på mig. jag ville ha på mig nått lite extra fint idag
så det blev: Ett par jeans shorts från abacrombie en vid blus från top shop halsband
 och örhängen till de min LV väska och ett bar vita låga convers. Efter jag gjort mig
 i ordning sprang jag ner för alla trappor ner till köket där mamma hade dukat upp frukosten.
Jag satte min vid det upp dukta bordet med massa frukost. Jag tog min vanliga frukost, special k
men vanilj yoghurt och ett glas juce.
- Vilkentid skall du iväg?? Sa mamma
- Jag åker vid halv11
- Och vad bra

Efter frukosten sprang jag upp och tog på de sista sminket o la i plånboken i väskan.
Sprang ner ut igenom dörren och mot busshållplatsen. Precis när jag kom fram så kom
bussen. Så jag hoppade på i sista sekunden. Jag åkte 5 busshållplatser och gick av på
den sjätte. När jag gick av stod min kusin och vänta på min 50meter bort. Jag gick fram till henne gav
henne en stor kram och sen gick vi ner mot stan. Ysmin bodde bara 10-15 minuter från dit vi skulle så
vi tänkte att de kunde vara sjönt med en promenad. Vi gick in i massa affärer jag shoppa 2 saker
från Jack Wills, 1 abacrombie shorta och ett armband. Efter vi ungifär gått runt i 2 1/5 timme betsämde
vi oss för att gå och ta nått ifrån strabucks. Vi gick till den närmaste vi kunnde hitta och gick in och skulle
hitta plas. Men det var knök fukt. Det va ju trotts allt Lördag. Så vi bästemde oss för att ba ta en dircka i handen
det fans ju så sjukt mycket att välja mellan men till slut bestämde jag mig för vad jag skulle ta jag gick fram till disken
för att kunna beställa.
-Hej vad önskas?? sa hon i kassan
-Hej en pasionsfukt frapino tack.
-Det skall bli.
.....................................
-Så det blir 3.4 pund
-Här
-tack så mycket ha en trevlig dag!
-Desamma.

Vi gick ut igen med våra drickor. Vi gick och pratade en lång stund och bara gick. Jag rörde knapt min drick
kändes det som. Men när vi gick där ser vi några killar komma imot oss, jag tänkte inte så mycket på det och kolla
ner i marken och fortsatte prata. Men efter ungifär 2minuter..
PAAANNGG!!
Jag och killen längst ut krocka i varandra min drick flög rakt på mig och allt flög ut på mina kläder.
Min reaktion blev att jag skrek till...



Kommentarer
Postat av: Matilda // http://mmatii.blogg.se //

B-Ä-S-T lollo !

2011-10-27 @ 16:14:59
URL: http://mmatii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0