Chapter 3

Alla killarna skrev in sina nummer i min och yasmines mobiler och sedan skrev vi in våra vi gav alla en kram
sedag gick vi år skilda vägar.



När jag kom hem var klockan ungifär halv 8. När jag kom in ropade mamma "Vi äter om en kvart".
Jag gick upp på mitt rum och tog upp min lapptpo. Jag loggade in på min twitter och såg att Harry hade skrivit
för 15min sen. " Today was a great dag!! New cute friends " Jag log smått för mig själv och RT de. Efter det skrev jag själv ett inlägg " Today was a great day with my cousin. And we meat very nice guys " Efter jag loggat ut från twitter logga jag snabbt in på facebook, några av mina vänner hade skrivit "Jag saknar dig" Eller nått liknande i min logg. Sedan stängde jag av datan och gick ner för att äta. När jag kom ner hade mamma dukat upp för min pappa och mamma. Vi satte oss ner för att äta.

-Hur har dagen varit gumman?? Sa pappa
-Joo den har varit toppen!! sa jag glatt
-Va bra
-Träffat några nya då?? Frågade mamma
-Ja haha, Harry från One Direction gick in i mig så jag fick min dricka över mig och sen köpta han en tröja till mig
som att säga för låt. Sa jag lite glatt
-Vad gullig av han!! Sa mamma med ett leende.

Efter jag tackat för maten och gåt upp till mitt rum la jag mig ner i sängen. Jag tog upp min mobil och såg att jag hade fått 1 nytt sms. Det stod att det var från Harry: " Heej Jane, hoppas allt gick bra efter vi sågs innan idag!! Jag ber så mycket om ursäckt va inte alls meningen. Hade varit kul om vi skulle kuna ses imon om du vill??:)/ Harry" Jag fick ett leende på läpparna och svara direkt. "Heej Harry haha det är lugnt det va ju en olycka! Joo men jag har inget för mig vilken tid och var??:)" Det dröjde inte mer en 1min och jag hade fått svar "Ska vi säga kl.1 Utanför Harrods? " Jag svarade "Dett blir super ses imon". Jag kollade på klockan jag såg att den bara var halv 10 så jag satte på en film.
Efter filmen var klockan ungifär 11 så jag gick in i badrumme,t smincka av mig bosta tänderna och tog på mig pjamas. Sedan gick jag in o la mig i sängen jag somnade ungifär efter 10minuter.

Harry's POV :

Jag vaknade kl 10.00 av att min väckar klocka ringde. Min kolcka ringer och det är sommar?? nått måste va fel tänkte jag för mig själv. Jag gick upp gick in i badrummet tog en snabb dusch och gjorde mig iordning. Sedan gick jag ner till köket för att äta när jag kom ner såg jag att mamma hade gjort frukost.

-Godmorgon gubben sa mamma glatt när jag kom in i köket.
-Godmorgon sa jag och log. Hon gick fram till mig pch gav mig en kram pch en puss i pannan.

Jag satte mig ner för att ta nått och äta. Det blev att jag plockade till mig 2 mackor och ett glas mjölk.
Efter gick jag upp snabbt igen bosrta tänderna hämtade min mobil och sprang ner och satte på mig mina skor.
Jag ropade hejdå och mamma svarade sedag gick jag ut och gick mot harrods.

Jane's POV :

Klockan var 1 och jag var framme om 5minuter.                                                                                              När jag kom fram sog jag Harry lite längre fram.

-Har du väntat länge? sa jag ner jag gick fram till han
-Neej, inte precis sa han till mig och gick fram och gav mig en kram.
-Ska vi gå och ta en fika? frpgade han
-Ja, men varför inte sa jag lite blygt.

Vi gick till ett kafe lite längre bort och gick in och satte oss.
-Vad vill du ha fråga han
-Jag tar det som du tar sa jag.

Harry gick fram till kassan och beställde 2 muffins och två coler sedan vände han sig upp och gjorde tummen upp till mig och jag nickade glatt. När han kom till baka med allt gav han mig min cola och min stora hallon muffin.

-Okej berätta lite om dig själv sa han glatt.
-okeej.. jag vet inte riktigt vad jag skall säga men jag är 16 flyttade hit till london får ett halv årsedan för pappa fick jobb och mamma öppnade en butik. Jag är änsam barn..vet inte riktigt vad jag skall säga mer sa jag lite lätt.
-Okeej sa han glatt. Jag får ställa lite fråger och du svarar undrade han. Jag nicka.
-Favorit färg?frågade han
-Rosa själv klart sa jag och han börja skratta.
-Tjejer tjejer.. Nått djur?
-Nej men jag hade en kanin när jag va yngre, haha!
-Va gulligt, ee.. favorit årstid?
-Jag älskar sommaren! Men jag tycker vintern är sjukt mysig.
- Säg nått du tycker är bra med en kille?
- Jag tycker man skall kunna lita på han.

Harry blev tyst och log. Jag log till baka och vill kollade på varandra rakt in i ögonen.

-Ska vi betala frågade jag lite lätt?
-A visst. Sa han och log. Vi fick in notan Och jag undrade hur mcket de kosta??
-För dig är det gratis och log.
-Med det är ju alltid gratis för mig sa jag och skratta..
-Haha jaa men jag vill bjuda.
-Och men jag bjuder nästa gång! Han blinka bara åt mig.

Harry's POV :

Vi gick ut ifrån kafet och ställde oss utanför jag kollade klockan och den var redan 4.

- Du jag måste till studion med grabbarna men om du vill kan du ju följa med?? sa jag till Jane                              
- Ja om jag får såklart! sa hon och log. Hon va så söt när och log så.                                                                   
-Ja det är klart du får! skall bara smsa grabbarna att vi kommer sa jag och log
"Jag och Jane kommer till studion nu var är ni?" Skicka jag till Liam efter bara några få minuter fick jag till baka "Bra! Vi har varit här en stund nu men Niall blev hungrig så Louis och han åkte och köpte pizza, men dom kommer snart" Jag skratta lite lätt för mig själv och la ner mobilen. Vi tog en taxi och åkte mot studion.



Skriv gärna vad ni tycker och om det finns nått ni inte gillar eller gillar!!
Ni kan alltid skriva tipps eller ideer om ni har några :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är du?

asså du skriver väldigt bra och så men stavningen är kanske inte den bästa, tänk lite på stavning i fortsättingen , annars är det vääldigt bra! :)

2011-10-28 @ 17:56:58
Postat av: Miriam

Den e såå bra Louise! Längtar tills nästa kapitel, haha! :)

2011-10-28 @ 21:35:12
Postat av: Emma

haha ja jag började läsa novellen från början nu... Men det är väl bara stavningen annars är den as bra! :D

And we met very nice guys* hihi :D

2012-01-02 @ 13:21:07
URL: http://eemmahammarberg.devote.se
Postat av: sanna tapio

Ganska mycket stavfel, annars var den bra! :)

2012-01-04 @ 02:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0