Spanien!

Värt att läsa!!

Heej alla!

Imorgon (fredag) åker jag till spanien och som ni förstår kommer det nog inte komma nån
novell under tiden. jag skall självklart försöka men det kan bli svår!
Men stanna kvar för mina bästa kompisar Matilda och Ida är så söta så dom har lovat att gäst
blogga lite :)
Och båda är stora fan av 1D så ni kan va lugna det kommer komma upp saker om 1D
men som sagt jag skall verkligen fösöka men det kan inte bli det lättaste!
Men har iaf fixat tidsinställda och ni får chapter 3 imorgon på morgonen så håll ögonen öppna !
Hoppas ni stannar så ses vi igen om 10 dagar!
Ha ett toppen lov! Det skall jag iaf försöka ha !
( klicka på namnen för att komma till mina bästisar bloggar )

Tumblr_ltopwn4avi1qgnz0po1_r1_500_large

Everyone has a dream x // L.R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0