Chapter 2

PAAANNGG!!
Jag och killen längst ut krocka i varandra min drick flög rakt på mig och allt flög ut på mina kläder.
Min reaktion blev att jag skrek till...




Harry's POV :

När jag kände att jag hade gått in i nån som skrek till och såg hur jag hade
hält hennes dricka på henne.
-Oherre gud sa jag och kollade på henne.
-Hehe, det är okej svara hon lite osäkert.
Hon log med ett leeande jag aldrig sett för de va något av de sötaste jag sett.
- I'm harry sa jag lite lätt och sträckte ut min hand.
-Det vet jag sa hon och blinkade med sitt högra öga. Och jag heter Jane sa hon och sträckte fram sin hand och tog tag i min.
Jag fick en konstig känsla när hon tog tag i min han jag vet inte varför jag börja le hon med.
-Men guud du måste ha ny tröja sa jag till henne med lite uppröd röst.
-Nej men herre gud det är lugnt får ta o gå hem nu. sa hon lite osäkert.
-Nej jag har orsakat detta så jag vill ta och fixa det också. Sa jag med en rätt övertygen röst.
-Haha om du är så enveten så varför inte sa hon och skratta.
Jag gick fram till hennes kompis och helsade på henne, det gjorde killarna också.
Jag fick även veta att det var hennes kusin. Vi gick upp till Jack Wills tillsammans så hon skulle kunna få
välja nått.

Jane's POV :

Det kände lite konstigt allt att gå med min kusin och alla killarna från one direction in på Jack Wills för att hitta
en tröja till mig bara mig och ingen annan. Harry hade råkat knuffa till mig och ingen annan.
Vi gick in i affären och vi alla började kolla runt.
- Är den här fin sa Harry och kom fram med den till mig.
- Ja den är jätte söt sa jag och log lite lätt. Vad sklle jag säga? Tyckte kanske inte den va den bästa men va tusan gör det?
-Neeej, jag ser det på dig att du inte gillar den sa han och hängde till baka den.
Vi alla skratta bara och jag blev lite generad.
Efter ungifär 2 minuter kom han fram igen.
-Är den här fin??
-Jaa!! Det här hur fin som hälst!! Och den va värkligen fin tänkte jag för mig själv.
-Säker att du vill ha den??
-Jaa men hur mycket kostar den??
-Den är gratis för dig, sa han och blicka med sitt högra öga.
-Men gud nej, jag betalar själv klart. Sa jag med lite uppröd torn.
-Nej jag gjorde så du fick din dricka över dig och det vill jag gottgöra. Sa han med ett leende.
-Säger du de så sa jag litte glatt o logg.
Efter vi hade varit där inne gick vi ut och jag och Yasmine sa att vi nog skulle dra oss vidare.
Men innan jag gick kom Harry fram till mig och fråga:
- Är det lugnt om jag får ditt numer??
-Jaa självklart! sa jag och tog upp min mobil också.
Alla killarna skrev in sina nummer i min och ysamines mobiler och sedan skrev vi in våra vi gav alla en kram
sedag gick vi år skilda vägar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0