!! TÄVLING !!

Då var det dags att köra igång en tävling här !! :D
Hur kul är inte det på en skala 1-100 vavava??
Åhh själv kommer jag tycka det skall bli sjukt kul, hihi barnslig som jag är
så älskar jag tävlingar.
Men iaf för er som vill vara med och vinna så gör ni så här :
  1. Du måste ha med namn ( efternamn behöver man inte ge ut om man inte vill )
  2. e-posten MÅSTE vara med och blogg adress om du har, så att om du vinner så jag kan kontakta dig om det.
  3. Du skall ha en motevering till varför just Du skall vinna denna tävlingen. Du kan ha vilken anledning som hälst. Att du har varit med sen början, du är ett fan ja det finns massa saker du kan skriva.
  4. Jag går inte eftrer vem som skrivit längst. Men destu mer anledningar så är det ju större chans att vinna.
Jag kommer att utse vinnaren efter jag har kommit hem ( alltså får ni veta vinnaren på måndag eller tisdag)
Så ni har ju gott om tid på er att skriva right !! Jag vet inte riktigt en hur många vinnare jag kommer att ha
men 1-3 vinnare lär det bli. ( beroende på ). men jag vill önska er alla LYCKA TILL !!
OCH VEM VET KANSKE BLIR DET JUST DU SOM VINNER ?!?
!!LYCKA TILL!!
Stora kramar från mig Louise
382610_316314925070160_100000749650890_1062513_360821811_n_large

Kommentarer
Postat av: Emma

Jippie, på en skala 1-100? 101! :D

Haha men först måste jag säga att jag verkligen älskar din novell, min favorit faktiskt.



Min motivering:



Jag har varit en medlem av våran familj sen mars 2011. Jag kan inte säga att jag har varit med sen starten men jag kan säga att jag kommer vara med till slutet. Jag kan inte säga att jag har stöttat dom sen starten men jag kan säga att jag kommer stötta dom till slutet.



6 Juni 2011, så var killarna i sverige. Dom var här på min födelsedag. Jag hade tjatat om att jag ville träffa dom enda sen jag fick reda på att dom skulle komma. Mina föräldrar är inte så värst stöttande eller bryr sig så värst mycket om vad jag tycker. Jag fick inte åka och träffa dom, mina föräldrar tyckte att det är onödigt att slösa pengar på ett ''fjantigt'' pojkband som dom sa, efter som dom ändå trodde att jag bara skulle gilla dom i en månad.

Mitt liv rasade samman när 3 stycken av tjejer som är helt sjuka i huvudet satt sig på tåget från Sundsvall till Stockholm för att träffa mina idoler. Dom kan inte ens namnen på dom och dom gjorde det bara för att reta mig för att mina föräldrar hade sagt att jag inte fick åka. När dom kom hem så höll dom på och la upp bilder på dom med killarna på facebook och taggade mig i bilderna bara för att jag skulle få känna smärta.

När mina föräldrar sa att jag inte fick åka så brast jag ut i tårar, jag menar jag hade världens chans att få träffa mina idoler, dom jag ser upp till, dom som inspirerar mig, på min födelsedag dessutom men dom sa nej. Jag är fortfarande sur på mina föräldrar för det men det är inget jag kan ändra på, så nu har jag samlat pengar sen i Juni för att jag ska kunna åka och se dom när dom kommer till Sverige nästa gång så mina föräldrar slipper betala.



I maj 2011 startade jag en twitter för att stötta killarna, ingen av dom har RT, tweetat eller följt mig men jag har ändå ett leende på läpparna. Men jag är inte en av dom som spammar killarna med tweets så fort nån av killarna tweetar heller. Jag är där för att stötta mina idoler inte för att få dom att följa mig.

Alla killarna är speciella på sitt sett och kommer alltid att vara. Jag älskar hur dom alltid får mig att skratta. Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag faktiskt synd om Niall för att han inte får lika mycket uppmärksamhet som dom andra killarna får också. He's amazing.



Ja.. Det var min motivering, och en sann historia.

Det skulle betyda mycket för mig om jag vann tävlingen för jag är inte en sånhär människa som vinner så mycket heller, jag brukar inte ens lyckas vinna 25 kroner på en trisslott haha. Men jag är lycklig och skrattar ändå för jag har mina underbara vänner som stöttar mig igenom mitt otursamma liv.



Ha en fortsatt trevlig kväll så håller jag alla tummar och tår nu för att jag vinner!

Puss



Jag skrev min e-mail där uppe men du får den här också: [email protected] Det ska vara .es! :D

Min privata blogg: http://eemmahammarberg.devote.se/

Hejdå! Och tack för att du har tävlingen :)

2012-01-04 @ 21:35:13
URL: http://thisdirectioninfection.webblogg.se/
Postat av: Amanda

För att jag äger....

Skämt åtsido.

Jag har faktiskt läst din novell ända från första början. Jag kollar in på den flera gånger varje dag för att se om det har kommit upp ett till kapitel.jag ställer upp i tävling efter tävling men jag vinner aldrig. Jag vinner inte ens på vanliga sällskapsspel, sån otur har jag. Så jag ska för en kort period bli religös och be at jag kanske kan få ha turen att vinna denna tävling ;)

Hoppas du har det bra i london

Xx

2012-01-06 @ 17:26:49
URL: http://myonedirectiondiary.blogg.se/
Postat av: Matildaaaaaaaa

Jag ska vinna för att jag fick dig att gilla 1D och börja med novellen :) Och jag har gjort din design och hjälpt dig med ideer :) hahhah nä jag skoja, men pallar inte skriva nån roman (^) och du vet redan allt om mig så PUSSSS

2012-01-07 @ 13:34:43
Postat av: Therese

Varför just jag ska vinna tävlingen är för att jag älskar One Direction sjukt mycket. Jag har varit en Directioner sedan sommaren 2011 och sedan dess har jag blivit mer besatt för var dag. Jag läser massa bloggar om 1D samt massa noveller om 1D och då inkluderar din blogg.



Varje gång som killarna har varit i Sverige så har jag alltid fått den info när dom har åkt hem till England igen och det är inte så kul. Och varje gång som dom kommer så är det i Stockholm som ligger på östkusten och det är inte roligt när jag bor på västkusten med föräldrar som säger att man kan inte älska några personer som man inte har träffat. Att man ska glömma dom och gå vidare i livet. Det är okej att ha en liten "krush" på någon men på fem killar i ett sjukt begåvat band med sjukt snygga utseenden är bara för mycket tycker dom. Dom låter mig inte åka till Stockholm bara för att träffa några kändisar och i en stad som jag aldrig har varit i och känner ingen. Som en ända blomma på en äng. Ensam och övergiven.

Mina föräldrar tycker att dom tar över mitt liv men 1D är mitt liv nu och dom måste bara acceptera det men det är svårt, mycket svårt.



Jag är den ända av mina vänner som verkligen tycker om att snacka om 1D och lyssna på deras musik. Dom kan lyssna på deras underbara musik bara för att göra mig glad men dom kan inte lura mig att dom gillar One Direction. Men fattar inte hur dom står ut med mitt tjatande om dom hela tiden, asså dom måste tycka att jag är sjukt jobbig hela tiden jag nämner 1D!!...



Så jag är ensam när det gäller att tycka om One Direction av mina vänner, mina föräldrar dissar mig och mina idoler som gör att jag lever ett liv, har aldrig fått chansen att träffa dom och älskar att läsa din novell!! Man känner sig så verklig, att det händer på riktigt och man är med och kan ändra och ge tips :)



Det skulle betyda hur mycket som helst om du valde mig som vinnare eller en av de som vinner. Det skulle göra mig dag den bästa hittils i mitt liv att vinna en tävling.

2012-01-09 @ 12:35:31
Postat av: Frida

Heej! Jag har nog inte en sån jätte bra motivering :S Men jag har läst din blogg från början och jag älskar verkligen 1D, jag vinner ibland tävlingar men det är mest små, jag tror inte att jag kommer vinna den här tävlingen men jag hoppas! :D Det hade varit otroligt roligt att vinna :) Men aa, som jag sa, inte alls en bra motivering :S Men jag hoppas på det bästa! :) Tack! <3

2012-01-11 @ 17:22:50
URL: http://fridayfriday.blogg.se/
Postat av: Nelly

vas happenin gurl? ;)

jag vill i alla fall vara med i tävlingen! :)



min motivering, jag erkänner, jag är dålig på att skriva motiveringar men man kan ju alltid försöka! Dare to dream, right?



Jag tror jag började höra talas om killarna i Maj/Juni förra året. Jag kollade omkring bland några bloggar osv och så var det denna tjejen som hade träffat dem. Jag kollade på bilderna och tyckte alla var riktigt söta! Men det var min födelsedag så jag kunde inte riktigt kolla mer på dem, som jag klickade ner sidan och lät tiden gå. Det gick kanske några dagar innan jag kom på de fem söta killarna igen och försökte att hitta bloggen igen. Så jag gjorde det och fick reda på deras namn osv.



Jag skulle på min språkresa med en av mina bästa kompisare den sommaren också, så jag hade fixat så "Forever young" med dem var i mobilen. Den första veckan på språkresan lyssnade jag och min kompis på låten hela tiden. Snart kunde vi hela utantill och ville bara lyssna mer och mer.

En dag gick vi till detta internet cafeét och sökte på dem, då hittade vi alla klipp från x-factor och ja vi båda var helt fast vid dem!



När jag kom hem från England satt jag dag in och dag ut och kollade på deras videosar. Min crush var Harry Styles. Hans krylliga hår och fina leende, ja vad var det man inte skulle ha gillat med honom?



När deras singen kom ut kunde jag inte mer än få ett stort leende på läpparna och säga att jag verkligen var ett fan av dem. Att jag skulle stanna här för dem länge, och det är jag stolt över!



De var i Stockholm två gånger under sommaren/början av hösten, och eftersom jag inte bor nära Stockholm ens (bor längst ner i Skåne.) fick jag aldrig chansen att se dem.

Jag kunde inte komma på Bring 1D to Sweden eventet heller.



Att de har varit i Sverige så många gånger men att jag inte har kunnat åka dit någon gång var inte kul. Jag satt hemma och deppade och hoppades att de någon gång skulle komma till Göteborg eller Malmö.



Men jag kommer inte sluta tro på att jag en dag kommer få säga till Harry (eller någon annan av dem för den delen) "can i take Niall to nandos and get louis a carrot? then maby we should get liam a spoon?" ;)



Haha, men ja, min motivering ^^



Kram! <3

2012-01-11 @ 18:54:34
URL: http://myloveforonedirection.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra att du skriver vad man kan vinna pucko...

2012-01-13 @ 13:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0